کد خبر: ۷۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 25 February 2019

گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ خدری با انتقاد از پیشنهاد برخی نمایندگان برای جابجایی اعتبار مالچ با آسفالت گفت: اگر مرد عمل هستید در تابستان در خوزستان و بوشهر که گردوغبار آنها را فرا می گیرد، زندگی کنید.
 
 وی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس ادامه داد: شما فرمودی که اخطار بنده وارد نیست، این سوال مطرح می شود که شما چگونه تشخیص دادید که اخطار بنده وارد نیست؟ آیا به عالم غیب وصل هستید یا هاله نور به شما سرایت کرده است؟ بنده که صحبتی نکرده ام که شما اعلام می کنید اخطار بنده وارد نیست! اگر ادعایی دارید یک هفته در خوزستان و بوشهر زندگی کنید.
 
 او خطاب به هیات رییسه گفت: اخطار بنده موضوع ایجاد عدالت اجتماعی بود، چرا که در ۳ ماه تابستان مردم خوزستان و بوشهر نمی توانند به دلیل وجود گردوغبار از منازل خود خارج شوند، لذا چطور عده ای می گویند که اعتبار مالچ حذف شود، بنابراین اگر ما فریاد می زنیم به این دلیل بوده که ما درد داریم.
 
 براساس این گزارش، پس از این تذکر اشک از چشمان عبدالحمید خدری جاری شد و نمایندگان اطراف وی جمع شده و شروع به دلداری وی کرده و سپس او را از صحن خارج کردند تا حال وی مساعد شود.
 
 خدری در پایان و در پی وخامت حالش به سی سی یو منتقل شد.
 
خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 
انتقال نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی به بخش CCU  در پی مشاجره با هیئت‌رئیسه
 
نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی به ایلنا گفت: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای خدری نماینده بوشهر در پشتیبانی از نطق بنده در دفاع از اعتبارات استان های جنوبی و مرزی کشور به علت بحث تند و مشاجره با هیئت رئیسه و رئیس جلسه علنی بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ دچار استرس و فشار قلبی گردید و پس از روانه شدن به بیمارستان، در بخش سی سی یو بستری شد.
 
علی گلمرادی در این خصوص افزود: عصر امروز پنجم اسفندماه، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، پس از  مشاجره و فریاد بر سر هیئت‌رئیسه‌ی مجلس در دفاع از حقوق مردم استان‌های کم برخوردار از محل لایحه بودجه سال 98، که موضوع نطق بنده بود، دچار نارسایی قلبی شد.
 
گلمرادی ادامه داد: بلافاصله وی به بیمارستان طرفه منتقل شد و هم‌اینک در بخش CCU تحت مراقبت قرار دارد و بنده نیز بالای سر ایشان حضور دارم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: امیدوارم حالِ این نماینده خدوم،
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بویر احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
هیچش نبس حیله میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
خاک تو سر تمام نمایندگان خوزستان در تمام ادوار مختلف
تنگسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
هزارتا باید مثل خدری داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
..... تر از خدری ندیدم.
آدم.......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار