حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی با همکاری روحانیون مستقر، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی دینی، اقدام به برگزاری این برنامه‌ها در مناطق شهری و روستایی استان کرده است.
کد خبر: ۷۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 25 February 2019

وی تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی، تبیین راهبردهای رهبری و بیانات ایشان در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه انقلاب و اهداف آن، برگزاری گفتمان انقلاب ویژه نسل جوان در مدارس استان، جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری محافل قرآنی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه این برنامه‌ها تا فروردین‌ماه ۹۸ با همکاری تبلیغات اسلامی و روحانیون در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا آحاد جامعه به‌ویژه جوانان را نسبت به‌نظام و آینده آن مأیوس کند به همین منظور باید تلاش کنیم تا جوانان با دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هویت بخشی این انقلاب به مستضعفان را خوب درک کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید فروگذاری کرد.

مسعودی، انقلاب اسلامی را مایه عزت و اقتدار ایران برشمرد و گفت: یکی از شاخصه‌های بارز این انقلاب این است که با توکل به خداوند متعال و بااقتدار بدون وابستگی به قدرت‌های بیگانه مراحل رشد و توسعه را در حوزه نظامی طی می‌کند.

وی پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی باوجود همه تحریم‌های ظالمانه را خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: مسئولان باید با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تمام تلاش خود را در راستای رشد و توسعه این انقلاب باشکوه به کار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز توجه به معیشت و توسعه فرهنگ ناب محمدی (ص) را یکی از موارد مهم در کشور دانست و گفت: مسئولان باید باهمتی بلند و عزمی راسخ در حمایت از دستگاه‌های فرهنگی گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار