عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: FATF آنقدر مهلت ایران را تمدید می‌کند تا آن را امضا کنیم.
کد خبر: ۷۱۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 26 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمود بهمنی با بیان اینکه عملکرد دولت بر سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان تاثیر می گذارد،گفت: در همه جای دنیا این گونه است که اگر رئیس جمهور حزبی عملکرد خوبی نداشته باشد، آن حزب را تضعیف می کند و بر این اساس احزاب معمولا از کسانی حمایت می کنند که آبروی آنان را حفظ کند.

وی افزود: روسای جمهور کشور ما هم یا اصلاح طلب هستند یا اصولگرا و زمانی که آنان عملکرد قابل قبولی نداشته باشند، قطعا جایگاه اجتماعی حزب خود را تضعیف می کنند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به مشکلات کشور بویژه از حیث اقتصادی، تصریح کرد: سئوال ما این است که با توجه به شرایط موجود اگر باز هم رای گیری شود، آیا مردم به لیست ۳۰ نفره اصلاح طلبان و کاندیدای مورد نظر این حزب رای می دهند؟ قطعا کاندیدای بعدی مورد نظر آنان رای نمی آورد.

بهمنی با تاکید بر اینکه عملکرد افراد بر پایگاه اجتماعی آنان تاثیر مستقیم می گذارد، اظهار داشت: از سوی دیگر احزاب هم باید پاسخگوی عملکرد مسئولانی باشند که از آنان حمایت کرده اند و در شرایط فعلی هم اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد رئیس جمهور باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکیدکرد: مسائل اقتصادی ما قابل حل است و صرفا یک مدیریت، رئیس پذیر می خواهد و باید از نیروهای با تجربه، کارآمد و نخبه برای برون رفت از شرایط موجود استفاده شود.

بهمنی در واکنش به اظهارات برخی دولتمردان مبنی بر اینکه تصویب نشدن لوایح FATF مشکلات اقتصادی کشور را تشدید می کند، تصریح کرد: قطعا اگر FATF هم تصویب شود، طرف مقابل مسائل دیگری چون ممنوعیت بکارگیری موشک های بالستیک را مطرح می کند و حتی اگر این خواسته را هم اجرا کنیم، آنان سراغ حقوق بشر می روند و ایران را متهم به نقض آن می کنند و هر روز یک بهانه جدید علیه ایران می تراشند.

وی با اشاره به تمدید مهلت FATF به ایران گفت: FATF مدام مهلت ایران را تمدید می کند و از نظر بنده آنان آنقدر این مهلت را تمدید می کنند تا ما آن را امضا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار