حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در همایش اتحادیه‌های استان البرز که با هدف تسهیل در بازار شب عید برگزار شد، گفت: پدیده آژانس‌های اینترنتی که هویت درستی ندارند شرایط را برای آژانس‌های شناسنامه‌دار سخت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۲۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 28 February 2019

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان این مطلب که باید همکاری، همدلی و هم‌افزایی میان ادارات و اصناف وجود داشته باشد، افزود: پرداخت عوارض و مالیات وظیفه صنوف مختلف است اما نباید این پرداختی بیش‌از حد مجاز باشد.

کریمی با بیان این مهم که افرادی که کالای قاچاق به مردم عرضه می‌کنند و گران‌فروش هستند مورد حمایت اصناف نخواهند بود، تصریح کرد: فروشندگان کالای قاچاق و گران‌فروشان بنابر قرآن ظالم هستند و خائن به این مردم می‌باشند.

وی اضافه کرد: هیچ یک از صنوف در تحت هیچ شرایطی مغازه خود را به نشانه اعتراض تعطیل نکردند در حالی که دشمن به دنبال این اقدام بود؛ اصناف افسران جنگ اقتصادی که باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید نسب به کارهای مربوط به اصناف نهایت رسیدگی صورت گیرد، تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به روزهای پایانی سال صف‌های توزیع اقلام خوراکی جمع شود و اقلام به درستی در بازار توزیع شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار