تبیین علل مشکلات اقتصادی و تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی برای حل این مشکلات مهمترین محورهای خطبه های امروز نماز جمعه شیراز بود.
کد خبر: ۷۲۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 02 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام زمانی امام جمعه موقت خنج با اشاره به دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب گفت: رهنمود‌های رهبری در تدوین قانون اساسی و آینده سیاسی سوریه بسیار حائز اهمیت بود.

 

*****************************************************************
شیخ عبد الصمد ابونجمی امام جمعه اهل تسنن خنج هم به توطئه جنگ اقتصادی استکبار اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهند، اما با ایستادگی مردم و تلاش مسئولان این توطئه ناکام می‌شود.

 

********************************************************
حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم از مدیران اجرایی خواست قاطعانه با قاچاقچیان کالا‌های اساسی به خارج از کشور برخورد کنند و نگذارند فرصت طلبان از این وضعیت اقتصادی سوء استفاده کنند.

 

****************************************************************
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با گرامیداشت ۱۵ اسفند روز دختکاری، آحاد مردم و مدیران این بخش را برای مشارکت در درختکاری اطراف دریاچه طشک و احیا منابع طبیعی دعوت کرد.

 

***************************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان از خیران خواست در استانه سال جدید، به فکر نیازمندان باشند و کمک‌های انسان دوستانه خود را زودتر از سال گذشته به کمیته امداد تحویل دهند تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.
حجت الاسلام صفری امام جمعه شهر بهمن تسریع ساخت و تکمیل ۲ کیلومتر باقی مانده از جاده این شهر به آباده را خواستار شد.

 

*********************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد از مدیران خواست نظارت بیشتر و جدی تری بر بازار شب عید داشته باشند.
حجت الاسلام واهبی زاده خطیب جمعه ایزدخواست با تبیین اهمیت جایگاه منابع طبیعی گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر حفظ منابع طبیعی بیش از گذشته اهمیت دارد.

 

*************************************************************************

حجت الاسلام سیادت خطیب جمعه مشکان با اشاره به ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری گفت: به فرموده حضرت علی علیه السلام محبوب‌ترین مردم نزد خداوند کسى است که مؤمن فقیرى را، در تنگدستى دنیا و گذران زندگى، یارى کند.

 

اخبار فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار