یک باب مغازه در ابتدای ورودی بازار روز شهرستان چالوس، دچار آتش سوزی شد که بلافاصله آتش نشانان با دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۷۲۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 02 March 2019

نیروهای انتظامی شهرستان چالوس نیز در کنار آتش نشانان در محل حادثه حضور پیدا کرده‌اند و با کنترل خودروهای عبوری از محل حادثه در جهت حفظ نظم و امنیت تلاش می کنند.

این آتش سوزی در یک باب مغازه پارچه فروشی رخ داد و با وجود تلاش آتش نشانان به سایر مغازه ها نیز تا حدی سرایت و به حدود 10 باب مغازه آسیب وارد شد اما در مدت چند ساعت حریق به طور کامل مهار شد.

عبدالله منتظری فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه علت بروز آتش سوزی در حال پیگیری و منتظر اظهار نظر کارشناسان هستیم، گفت: طبق گزارش های اولیه اعلام می شود، این آتش سوزی عمدی نبوده است و پس از بررسی های تیم های ارزیاب و کارشناسان، علت و میزان خسارات به طور دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی چالوس همچنین از شهروندان خواست تا از تجمع در محل حادثه خودداری کرده تا نیروهای امدادی، کارشناسان و کسبه بتوانند نسبت به برآورد خسارات اقدام کنند.

بنابر گزارش های مردمی در این حادثه به ۱۰ باب مغازه و اداره تبلیغات اسلامی چالوس آسیب وارد شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار