رئیس اتحادیه کفاشان کرج از افزایش کیفیت کفش‌های تولید داخل خبر داد و گفت: این بهبود کیفیت، افزایش تمایل مردم به خرید کالاهای تولید را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۷۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 02 March 2019

حسین اباذری در خصوص وضعیت بازار خرید و فروش کفش در سال جاری گفت: این نکته مشخص است که وضعیت اقتصادی مردم حال خوبی ندارد و از حجم خرید مردم کاسته است‌، مردم در ابتدا به فکر خرید ضروریات هستند، سپس موارد دیگر.

اباذری افزود: همین وضعیت باعث شده فردی که در مقاطع گذشته سالی سه جفت کفش می‌خرید در حال حاضر به سالی یک جفت بخرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی این مشکلات وجود دارد اما باید همه پا به پای هم از این وضعیت عبور کنیم، سعی و تلاش همه مسئولین بر این اساس است که مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برسانند و با عبور از مشکلات و تحریم‌ها رو سیاهی را به کشورهای تحریم کننده بگذارند.

اباذری وضعیت بازار خرید شب عید را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: با وجود تمامی این مشکلات مردم در حال خرید هستند و خیابان‌ها مملو از جمعیت برای خریدهای عیدانه است‌.

رئیس اتحادیه کفاشان کرج در ادامه دلیل افزایش قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصدی را فقط تورم ندانست و افزود: درست است که تورم وجود داشته اما دلیل افزایش قیمت تنها تورم نیست و افزایش کیفیت هم باعث افزایش قیمت شده است.

وی در ادامه کیفیت کالای داخلی را از بسیاری کشور هایی که در حال حاضر به ایران صادرات دارند بیشتر دانست و اظهار کرد: مردم در گذشته جنس چینی را به کالای داخلی ترجیح می‌دادند اما با افزایش کیفیت کالای داخلی وضعیت بهبود پیدا کرده است، در حدی که کشورهایی که در گذشته به کشورمان صادرات داشته‌اند متقاضی کفش‌های داخلی ما هستند.

برچسب ها: کیف و کفش ، تورم ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار