‍ قائم مقام شهردار کرج:
مهندس علیرضا عسگری گفت: با انتصاب‌های سفارشیِ و خارج از اصول و ساختار در هیچ شرایطی موافق نخواهم بود.
کد خبر: ۷۲۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 03 March 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علیرضا عسگری قائم مقام شهردار کرج در ارتباط با انتصابات سفارشی، گفت: با وجود افراد توانمند و شایسته در مجموعه، انتشار برخی اسامی برای تصدی امورات حتی به شوخی هم در شان مدیریت شهری کرج نیست.

مطرح شدن نام بعضی در انتصابات شهرداری کرج به شوخی هم برازنده نیست

وی افزود: منشاء مودّت و موفقیت شهرداری در امر خدمات رسانی و همچنین مقدمه اصلاح امور، کاهش مشکلات، پویایی سازمانی و مبارزه با فساد، عملاً در گروی انتصابات صحیح است.

عسگری تصریح کرد: انتصابات سفارشی آنهم بدون رعایت شرایط احراز منشاء اختلافات، ضعف عملکرد، ناکارآمدی، بی انگیزگی، ایجاد نارضایتی و نهایتاً شکست سازمانی را در پی خواهد داشت.

قائم مقام شهردار کرج توجه به ضابطه انتصابات در شهرداری را  امری ضروری دانست و گفت: لیاقت و شایستگی های فرد می بایست متناسب با ویژگی های شغل پیشنهادی باشد.

وی ادامه داد: اینکه شورای اسلامی شهر در عزل و نصب کارکنان شهرداری دخالت دارد، نباید واژه صحیحی باشد، اما رد پای تنی چند از افراد در انتصابات ناصحیح چنانچه محرز شود، می بایست به آن توجه نکرد و در صورت اصرار یا ایجاد مزاحمت، قابل پیگیری است.

این مسئول شهری یکی از گام های وفاداری به آرمان های نظام اسلامی را  پرهیز از اختلاف و ایجاد امید در مردم دانست و با تاکید براینکه نباید گفتارها و عملکرد به نحوی باشد که عکس آن برداشت شود، افزود: در این زمینه توجه به سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فصل الخطاب بوده و با همین خط کش می توان پایبندی افراد را از شعار تا عمل ارزیابی کرد.

خبرنگار احمدوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار