مرد جوان وقتی با مرد غریبه درگیر شد، غافل از توطئه همسرش از او خواست این مرد را با چاقو بزند اما با ضربه زن جوان از پای درآمد.
کد خبر: ۷۲۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 04 March 2019

زن خیانتکار که به خاطر اختلاف با همسرش، مردی را برای قتل أو اجیر کرده بود، در جریان تحقیقات پلیسی به جنایت اعتراف کرد.

تحقیقات جنایی در این پرونده به دنبال گزارش يك درگیری مرگبار در خانه ای در کمالشهر کرج آغاز شد.

 ماموران پس از حضور در محل متوجه شد مرد جوانی در پشت بام خانه اش با ضارب درگیر و با ضربه های چاقوي او مجروح شد، با اطلاع همسایه ها از این درگیری مرد صاحبخانه به نام نصير به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای نجات جان او نتيجه نداد و به خاطر شدت جراحات جان باخت.

 کارآگاهان پلیس آگاهی در نخستین گام به تحقیق از همسر نصیر پرداختند.

 این زن در تشریح ماجرا اظهار کرد: همراه سه فرزندم در یکی از اتاق ها خواب بودیم که ساعت 5 صبح صدای درگیری شنیدم. به پشت بام رفتم. شوهرم و مرد غریبه ای با هم درگیر شده بودند که متهم پس از مجروح کردن نصير از طريق پشت بام همسایه فرار کرد.

 داستان سرایی این زن باعث شك ماموران شد و پس از هماهنگی با بازپرس جنایی کرج، جسد به پزشکی قانونی منتقل و همسر مقتول به نام نازنین برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

 از سوی دیگر تحقيقات محلی مشخص کرد نصير و نازنین از چندی قبل با هم اختلافات شدیدی داشته و چند بار درگیر شده بودند.

 بازجویی ها از نازنین ادامه پیدا کرد تا اين که او لب به اعتراف گشود و گفت: با همسرم اختلاف داشتم و سردی زندگی باعت شد چندی قبل با یکی از دوستان شوهرم آشنا شده و با هم رابطه دوستانه داشته باشیم. شوهرم از این موضوع بی اطلاع بود و برای این که او را از سر راه برداريم نقشه قتلش را طراحی کرده و نیمه های شب او به خانه ما آمد و شوهرم را کشت.

 با شناسایی عامل جنایت، ماموران راهی خانه آن مرد شده و متوجه شدند او با يك دستگاه پژو  به سمت شمال کشور فرار کرده است.

 بلافاصله مشخصات خودرو به پلیس شهرستان سوادکوه اعلام شد که مأموران این شهرستان با اجرای ایست و بازرسی، متهم فراری به نام ساسان را دستگیر کردند.

 ساسان در جریان بازجویی در پلیس آگاهی استان البرز به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: پس از دوستی با نازنین او اصرار به قتل همسرش داشت، ابتدا قبول نکردم اما آنقدر از رفتار بد همسرش گفت که راضی شدم برای کمک به او، نقشه قتل را اجرا کنم. ساعت چهار صبح ششم اسفند با كمك نازنین وارد خانه شان شدم. نصیر خواب بود و می خواستم با ضربه های چاقو او را در خواب به قتل برسانم که بیدار شد و مقاومت کرد. چاقو را از دستم گرفت و درگیری ها تا پشت بام ادامه داشت. نازنین در حالی که چاقویی در دست داشت به پشت بام آمد. نصير از او خواست که مرا بزند اما زن جوان با چاقو ضربه ای به پشت شوهرش زد. نصير بی‌حال شد و چاقو از دستش افتاد که آن را برداشتم و چند ضربه به سر و صورتش زدم و از طریق پشت بام فرار کردم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: پس از اعتراف دو متهم به ارتکاب این جنایت، با دستور بازپرس جنایی روانه زندان شدند و تحقيقات جنایی ادامه دارد.

برچسب ها: خیانت همسر ، قتل ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار