مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در آن حادثه تعدادی از ترکش‌ به ما اصابت کرده و همه اسناد آن هم موجود است و چیزی که ایجاد شبهه کند وجود ندارد.
کد خبر: ۷۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 05 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، 19 دی ماه امسال یک حمله مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ، صورت گرفت که حجت الاسلام مزارعی از این سوء قصد جان سالم به در برد اما ظاهرا تاکنون در این زمینه عامل یا عاملان این سوء قصد دستگیر نشده اند ضمن اینکه در این خصوص بازار شایعات بسیار داغ بود و حتی در این بین برخی گمانه زنی هایی هم می نمودند که امروز رئیس دادگستری استان در خصوص ماجرا و ذهنیت خود نسبت به آن جزئیات جدیدی بیان کرد.
 
بیشتر بخوانید
 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد امروز و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم گفت : سوء قصد چند وقت گذشته را منتسب به هیچ طایفه و ایل کهگیلویه و بویراحمد نمی‌‍دانم، گفت: همه طوایف این استان را می‌شناسم و به غیرت و شجاعت آنها می‌بالم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی بیان کرد: ایلات و طوایف کهگیلویه و بویراحمد همان کسانی هستند که در زمان محمدرضا پهلوی در برابر ظلم ایستادند و حادثه چند وقت پیش منتسب به هیچ طایفه و ایلی از استان نیست.
 
جدیدترین سخنان قاضی القضات استان در مورد حادثه سوء قصد به خود

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم برای جانمان وظایف و خدماتمان را انجام ندهیم، گفت: همه طوایف کهگیلویه و بویراحمد را می‌شناسم و به غیرت و شجاعت آنها می‌بالم خونی که در بدنم است از همین جریان است.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در آن حادثه تعدادی از ترکش‌ به ما اصابت کرده و همه اسناد آن هم موجود است و چیزی که ایجاد شبهه کند وجود ندارد.

مزارعی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: استان در بعد امنیت یکی از استان‌های امن کشور است، ما سال ۹۷ هیچ‌گونه سرقت مسلحانه‌ای نداشتیم.

وی عنوان کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد با جرائم جزم است و هیچ حادثه‌ای ما را از وظایفمان دور نمی‌کند، هنوز عرق بسیجی را داریم علم مبارزه با فساد بر زمین نمی‌ماند اگر مزارعی کشته شود یا دادستان و فرمانده نیروی انتظامی در انجام وظیفه شهید شود دیگری علم مبارزه را بر می‌دارد.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد از همراهی سپاه و دیگر دستگاه‌های امنیتی تقدیر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اعدام کنیدآفرین ماهم پشتتیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار