مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به از سرگیری پروازهای باری در فرودگاه پیام گفت: امیدواریم به زودی شاهد برقراری مجدد پروازهای مسافری نیز باشیم.
کد خبر: ۷۲۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 05 March 2019

نادر ثناگومطلق در دیدار با کارکنان مجموعه پیام با اشاره به قابلیت‌ های فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: مجموعه پیام علاوه بر خدماتی که تاکنون در بخش‌های مختلف فرودگاهی و منطقه ویژه اقتصادی به مخاطبان خود ارائه نموده است، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی نیز دارد که تاکنون عملیاتی و محقق نشده است و امیدواریم با تلاش و همت کلیه پرسنل شرکت، بتوانیم در سال آتی از این ظرفیت‌های بالقوه بهره‌مند شویم. 
 ثناگو مطلق در خصوص ظرفیت نیروی انسانی شرکت گفت: یکی از مزیت‌ های شرکت پیام بهره‌ مندی از نیروی انسانی جوان است و تلاش داریم در راستای سیاست‌های دولت و وزارت ارتباطات، بتوانیم از این ظرفیت جوان و همچنین توانمندی‌ های بانوان شرکت به نحو مطلوبی استفاده کنیم. 
 مدیرعامل شرکت پیام با تاکید بر اهمیت موضوع شایسته سالاری گفت: سعی بر این داریم محل کار محیطی باشد که انگیزه خوبی به افراد بدهد و انتصابات بر مبنای توجه به صلاحیت‌های فردی و شایستگی‌های سازمانی صورت پذیرد و از ظرفیت داخلی همکاران استفاده بیشتری شود. 
 وی به مشکلات اخیر در زمینه انجام پروازهای باری و مسافری در فرودگاه پیام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته پروازهای کارگو بعد از وقفه کوتاه از سر گرفته شده و امیداریم به زودی شاهد برقراری مجدد پروازهای مسافری نیز باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار