دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 05 March 2019

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.
                                                                                               
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری ۶ نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: قرار‌های تامین متناسب برای هریک از متهمان این پرونده صادر و  هر 6 متهم روانه زندان شده‌اند.

دادستان یاسوج اضافه کرد: تحقیقات در حال انجام و اقدامات لازم در خصوص دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی نیروی انتظامی، امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: این پرونده به طور ویژه در حال رسیدگی است.
بیشتر بخوانید
براساس بنابر این گزارش، حدود ساعت ۱۵، ۱۹ دی ماه خبری مبنی بر سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سایت‌های خبری منتشر شد. بر اساس این خبر افراد ناشناسی به خودروی حجت الاسلام و المسلمین مزارعی تیراندازی کرده که خوشبختانه این حمله ناکام ماند و آسیبی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نرسید.
 تکمیلی
جزئیات بیشتر در آینده ی نزدیک اعلام می شود
سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان خبر داد و افزود : با پیگیری و تلاش های مستمر ماموران انتظامی استان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی و با همکاری و تعامل خوب  سربازان گمنام امام زمان (عج) و حمایت قاطع دستگاه مقتدر قضایی استان ، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد پلیس در استان افزود : پس از انجام تحقیقات و اقدام پلیسی و اطلاعاتی،  عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی استان دستگیر که در آینده نزدیک جزییات این خبر از طریق رسانه ملی و سایتها و خبرگزاری ها اعلام می شود . 
وی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، کماکان و با اقتدار تمام، با افرادی که با هر نیتی قصد سلب آسایش مردم را در ذهن خود دارند و یا اینکه اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در این استان کنند، بدانند امنیت و آسایش مردم،خط قرمز پلیس است و بدون شک ، با برخورد قاطع ، قانونی و بدون اغماض می کند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار