معاون فرماندار کرج گفت: چراغ مراکز خدماتی مهم و حساس در نوروز باید روشن باشد.
کد خبر: ۷۲۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 07 March 2019

 سیدجمال جلیلی در «اولین جلسه ستاد نوروزی و استقبال از بهار سال 98 که در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: به‌عنوان دست‌اندرکاران تمشیت برنامه استقبال از نوروز، موظفیم با دقت‌نظر  وظایف محوله را طبق دستور العمل سازمانی به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه چهارشنبه پایانی سال، پیش مقدمه ورود به سال جدید است، افزود: با توجه به اینکه زمان سال تحویل ساعت یک بامداد روز پنجشنبه است و چهارشنبه 29 اسفندماه عرفاً آخرین چهارشنبه پایان سال است، لذا دستگاه‌های ذیربط لازم هست، با آمادگی برای پوشش‌های مراقبتی پیش بینی و اقدامات مقتضی انجام پذیرد. 

در همین راستا جا دارد مبادی فرهنگی و شهرداری‌ها نیز حتی الامکان برنامه‌های مشخصی را برای این مناسبت پیش بینی و تدارک ببینند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج بر ضرورت تعیین کشیک ادارات و دستگاه های خدماتی در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: در ضرب‌الاجلی 48 ساعته تمام ادارات شهرستان کرج لیست کشیک‌های خود و جانشینان مدیران نیز  همراه تلفن‌ثابت و همراه خود را باید به فرمانداری کرج اعلام کنند.

جلیلی ضمن تآکید بر ضرورت پاسخگویی مسولان در آن ایام افزود: خارج از دسترس بودن و خاموشی تلفن همراه مدیران پذیرفتنی نیست.

وی بر ضرورت ادامه فعالیت مراکز خدماتی در ایام تعطیلات سال جدید اشاره کرد و گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت – نانوایی‌ها – بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها، بانک‌ها و بخصوص خود پردازها و... از جمله مراکز مهمی هستند که خدمات آنها به مردم تعطیلی بردار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با بیان اینکه خبازی‌ها علاوه بر تولید نان مصرفی ساکنان کرج عهده دار تأمین نیازهای مسافران نوروزی هم هستند، عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان البرز و شهرستان کرج برای تردد گردشگران میلیونی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار مسولان امر قرار داشته باشد.

وی افزود: در این رابطه دستگاه‌هایی همچون اداره کل صنعت، معدن و تجارت و  اداره غله و اتحادیه‌های مرتبط نیز با دقت نظر و اهتمام جدی در کنترل و نظارت بر روند امور اقدام تا به توسعه سطح خدمات کیفی در این بخش منتج شود. 

جلیلی ادامه داد: مساجد، مدارس، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مقاومت و... در ایام نوروز، کنار مسافران باشند و بسته به وسع و آنچه در توان دارند برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران تلاش کنند.

وی افزود: تمهیدات لازم نیز از سوی مسولان جمعیت هلال‌احمر برای مواقع ضروری پیش‌بینی شود.

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار