صالحی:
رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور در جشنواره بزرگ فرهنگی هنری شهرستان ساوجبلاغ استان البرز، که در هشتگرد برگزار شد، فعالیت بچه های مسجد را زمینه رونق مساجد خواند و گفت: قشر جوان می توانند در راستای پیشرفت کشور مهمترین عامل باشند.
کد خبر: ۷۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 10 March 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ معاون رئیس جمهوری افزود: تفرقه دراین شرایط برای ما سم است و باید امانتدار انقلاب باشیم و آن را به دست نسل های بعد برسانیم چرا که اگر انقلاب نبود ما فاقد بال فرهنگ اصیل بودیم و به سمت پوچ‌‌گرایی می‌رفتیم.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد روحیه یاس در ملت ایران، اظهار کرد: ما قبول داریم مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این نظام اصلاح پذیر است و می توان اصلاح شد و کاستی ها را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه ما هدف انقلابی خود را گم نکرده‌ایم بیان کرد: دلیل این اتفاق این‌است که بستر اسلامی داریم و شیوه حکمرانی ولایت فقیه موجب شده تا مسیر را گم نکنیم، اگر نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نبود ما سر از ناکجا آباد در می‌آوردیم زیرا این انقلاب بود که بستر خوداتکایی به وجود آورد و بیداری را برای ملت فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما مسئولان باید خداوند بزرگ را به خاطر نعمت اسلام، داشتن جوانان برومند و خلاق ایرانی و خدمت به ملت ایران شاکر و سپاسگزار باشیم, تصریح کرد: ایران اسلامی به پاس رشادت ها و توانمندی های علمی فرزندان خود، سرپا است و فرزندان این مرز و بوم با وجود فشارها از تمام امتحان های تاریخی سربلند بیرون آمده اند.
به گفته این مسئول دستاوردهای جدیدی در سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید که تمام این دستاوردها به همت محققان ایرانی در سازمان انرژی اتمی به نتیجه رسیده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور یادآور شد: ظرفیت های فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ به خوبی نشان می‌دهد که این خطه با وجود وسعت و جمعیت کم تعداد قابل توجهی از علمای دین و متفکرین برخوردار بوده و علمای مجاهدی همچون شهید ثالث را به کشور ایران عزیزمان تقدیم کرده است.

صالحی افزود: باید در ارتباط با فرهنگ و هنر هر چه بیشتر کار کرد تا ساوجبلاغ جایگاه واقعی و پیشین خود را دوباره پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار