حجت‌الاسلام محمدرضا معینی بابیان این مطلب که امسال ایام اعتکاف هم‌زمان با تعطیلات نوروزی است، اظهار کرد: ایام اعتکاف از بیست و نهم تا دوم فروردین‌ماه است.
کد خبر: ۷۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 11 March 2019

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: بابیان اینکه هم‌زمانی ایام نوروز با مراسم اعتکاف آمار شرکت کننده‌ها را کاهش داده است، افزود: البته این تعطیلات برای افراد پرمشغله فرصت مناسبی است که با فراغ بال به نیایش بپردازند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه سال گذشته نیز ایام اعتکاف مصادف با سیزدهم فروردین‌ماه بود، اضافه کرد: سال قبل ۸۵ مسجد مراسم اعتکاف را برگزار کردند.

حجت‌الاسلام معینی بیان کرد: اگر مراسم اعتکاف در تعطیلات نباشد حدود ۱۳۷ مسجد این مراسم را برگزار می‌کنند.

وی بابیان اینکه امسال حدود ۷۰ مسجد برگزارکننده این مراسم هستند، گفت: سازمان تبلیغات برای این مراسم برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به این مطلب که اعزام مبلغ و مبلغه ازجمله اقدامات این اداره کل است، بیان کرد: امسال ۷۳۱ مبلغ و ۱۶۹ مبلغه به سراسر استان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام معینی ادامه داد: سخنرانی، جلسه پرسش و پاسخ، نماز جماعت، احکام و برنامه‌های فرهنگی متنوع ازجمله کارهای تبلیغات اسلامی استان است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر در سطح استان معتکف داشته باشیم، گفت: این رقم تقریبی است و امیدواریم امسال نیز همانند سنوات گذشته با استقبال معتکفین روبه‌رو شویم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در تمام شهرستان‌ها و شهرهای اقماری استان این مراسم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار