رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج با بیان اینکه ترددها به آرامستان بهشت سکینه (س) در پنج شنبه و جمعه پایانی سال افزایش می یابد و شهروندان طبق سنت و آیین ها برای زیارت اهل قبور روانه آرامستانها می شوند، اظهار داشت: به همین جهت و به منظور روان سازی ترددها و سهولت در زیارت اهل قبور، تمهیداتی جهت رفاه حال مراجعین اندیشیده شده است.
کد خبر: ۷۲۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 12 March 2019

حمیدرضا عسگری افزود: در نشستی که در محل پلیس راهور برگزار شد، رئیس و اعضای کارگروه اجرایی سازمان مدیریت آرامستانها و فرمانده پلیس راهور استان و عوامل زیرمجموعه، ایجاد مسیرهای دسترسی موقت، ایجاد ظرفیت های جدید پارکینگ، جانمایی و استقرارهای تیم های پلیس راهور، نصب علائم ترافیکی و راهنمایی و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید که اجرایی خواهند شد.

به گفته این مسئول، مجموعه ای از عوامل برای روان سازی ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت سکینه (س) و جلوگیری از ازدحام و شلوغی در اطراف با یکدیگر همکاری دارند و عوامل انتظامی و پلیس راهور نیز همچون سالهای گذشته زحمات فراوانی را برای خدمت رسانی به زائرین اهل قبور متقبل شده اند، همچنین از شهروندان محترم انتظار می رود در صورت تمایل برای حضور در آرامستان، از ساعات اولیه صبح و ظهر بهره مند شوند.

عسگری تصریح کرد: به جهت اینکه بار ترافیکی خیابان شهیدبهشتی، میدان حصارک و اتوبان تهران – کرج در ساعات صبح و عصر به جهت ترددهای شب عید قابل توجه است، در صورت مراجعه زائرین اهل قبور در این ساعات با زحمت بیشتری مواجه می شوند اما ابتدای صبح و نیمه روز بهترین فرصت برای حضور در آرامستان و زیارت اهل قبور است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج گفت : تمهیدات خدماتی، تنظیف معابر، استقرار ایستگاه های فرهنگی،بهسازی و زیبا سازی آبخوری ها و سرویس های بهداشتی، ایجاد پارکینگ های موقت، توسعه فضای سبز و ساماندهی بصری بهشت سکینه (س) در دست اقدام است و کلیه پرسنل به صورت شبانه روزی برای میزبانی شایسته از زائرین اهل قبور در روزهای پایانی سال تلاش می کنند.

وی اذعان داشت: سازمان با بهره مندی از تجربیات سالهای قبل و همفکری و مشورت با نهادهای مسئول همچون پلیس راهور، نیروی انتظامی و ... سعی دارد تا زائرین اهل قبور در پنج شنبه و جمعه پایانی سال با کمترین زحمت و قرار گرفتن در پیک های ترافیکی موفق به زیارت اموات خود شوند این مهم مورد تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیز می باشد.

این مسئول از حرکت تعداد 30 دستگاه اتوبوس به مقصد بهشت سکینه (س) و بلعکس در پنج شنبه و جمعه پایانی سال از نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت : پلیس پیش بینی ایجاد محدودیت های ترافیکی را نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار