هنگامی که شهر برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نیازمند تلاش است، نباید به اختلافات دامن زد، چرا که فرصت طلبان و سودجویان بهره خواهند برد.
کد خبر: ۷۲۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 14 March 2019

 به گزارش «تابناک البرز»؛ عرایضم صریح و بدون کنایه به فرد خاصی بوده، محترمانه و به دور از کلمات زننده و تحقیر آمیز، و مقصود آن است که مجموعه شهرداری بنا به هر دلیلی در نوزده ماه گذشته از صدر تا ذیل دستخوش تغییر و تحولات مکرر و زودهنگام بوده و نیازمند آرامش و ثبات است و شهردار کرج که فرزند کرج و از خانواده شهرداری و برادر شهید است، جملگی نیازمند حمایت و یاری هستند. در این شرایط است که می توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

هر انسان شریف و باوجدانی که دلش برای آینده فرزندانش، خانواده اش و کشورش می تپد و پایبند عهد خود با خدای خود و نظام و مردم و رهبرجامعه است، با رعایت انصاف، از بروز اختلافات جلوگیری و موجب همبستگى و مودت شود و با صعه صدر و منصفانه امور شهر را با وسعت نظر دنبال و به منظور داشتن شهری پویا برای یک زندگی آرام و موفق، تلاش مضاعف نماید.

 نبايد شعاری و تبليغاتی و تظاهر گونه با این مسائل مهم رفتار شود، الآن وقت کار و تلاش است، نه عناد و لجاج...

جناب ایلیات را در مقابل خود نمی دانم، سال هاست که در کنار هم خدمت کرده ایم. می سپارم به زمان... اما از ایشان هم کماکان انتظار داریم...

نقد افراد در صورتی مفید فایده است که آداب و شرایط خاص آن مورد توجه قرار گیرد.

ابلیس درون می خواهد مواضع را به وادی تهمت کشانده و به دلیل زود قضاوت کردن - آگاهانه یا ناآگاهانه - با نگاه حذفی و هوچی گری افراد موثر درگیر حاشیه شوند.

پیش از بیان اشتباهات، باید مشوق خوبی‌ها و تقویت نقاط مثبت بود تا گام های بلندی به سوی رفاه و آسايش عمومی برداشته شود.

از مسئولان انتظار است از باقی ماندن در گذشته و عیب جویی و تخریب شخصیت یکدیگر پیش گیری و با یک نگاه عالمانه و پیگیرانه مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع و سبب پیشرفت و رونق شوند.

گام اول، جهاد اکبر است، مقابله با نفس...شخصیت حقیقی افراد را نباید با شخصیت حقوقی گره زد، هریک حقوقی و حدودی دارند که قانون تعیین کننده آن است.

تاریخ نشان داده دشمن ملت ها به وسیله افراد آگاه یا ناآگاه خود سطح انتصاب مسئولان را پائین و غیر تخصصی انجام داده تا اعتماد کم رنگ و افراد دلسوز احساس ناامنی یا ناامیدی کنند و بی تفاوتی حاکم گردد تا سبب نارضایتی عمومی باشد.

برای انتصاب و ارتقاء شغلی کارکنان در ایران از جمله مجموعه شهرداری ها ضابطه قانونی وجود دارد.

باید از ظرفیت کارشناسان درستکار و صالح، مديران پاکدامن و باتجربه و از مشاوره اساتید شایسته و متخصص در داخل مجموعه، بهره مند شد و با تبادل افکار، بهترین ها را برای مردم برنامه ریزی و انجام آن را به افراد شجاع، مجرب، مطمئن و برخوردار از سلامت و امانت سپرد و در شرایط مساوی اولویت را به ایثارگران داد، به افرادی که باجان فشانی برای دفاع از مملکت امتحان پس داده اند.

«وَ قُولُوا لِلنَّاسِ حُسْناً» به عنوان یک شهروند، یک کارشناس و یک مسئول سعی کردم در کوتاه‌ترین عبارات ممکن دیدگاه و مقصودم را به افراد موثر برسانم و بیشتر از این سبب بی اثر شدن کلام است، عاقل را اشاراتی کافیست...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار