فرماندهی انتظامی استان بوشهرخبرداد:
بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند 3 نفره سارقین سیم برق در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به 17 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند.
کد خبر: ۷۲۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 16 March 2019

بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند 3 نفره سارقین سیم برق در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به 17 فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان عسلویه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات میدانی گسترده ای را بر اساس روش های علمی و پلیسی آغاز کردند.

وی افزود: شب گذشته کارآگاهان رد دونفر از سارقین را در یکی از روستاهای عسلویه شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان دو سارق دستگیر شده که بومی و از پیمانکاران اداره برق هستند به علت آشنایی با منطقه و خطوط انتقال برق با اتتخاب نقاط خلوت اقدام به سرقت می کردند.

وی گفت: سارقین که تاکنون به 17فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند سیم های مسروقه را به فردی در شهر کازرون می فروختند که این مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار واعظی همچنین از شناسایی و دستگیری سارقی خبر داد که با بی هوش کردن طعمه های خود با استفاده از شکلات مسموم اموال آنها را به سرقت می برد.

وی اظهار داشت: این فرد با پرسه زدن در اطراف شرکت ها و میدات های شهری در عسلویه طعمه های خود را از بین  افردا جویای کار انتخاب، سپس به بهانه  سفارش جهت اشتغال آنها را به ساختمانهای نیمه کار می کشاند و با استفاده از شکلات مسموم آنها را بی هوش و اموالشان را به سرقت می برد.

سردار واعظی بیان کرد: این فرد تاکنون به 7 فقره سرقت اعتراف کرده که بوسیله چند نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار