نشست خبری فرمانده انتظامی استان؛
فرماندهی انتظامی استان گفت:تاکنون ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره مواد محترقه غیر مجاز در استان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۷۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 16 March 2019

کشف و ضبط بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیر مجاز در آذربایجان غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در نشست خبری پایان سال در جمع اصحاب رسانه گفت:تاکنون ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره مواد محترقه غیر مجاز در استان کشف و ضبط شده است و بعد از طی مراحل قضایی این تعداد توسط نیروی انتظامی امحا خواهد شد.
وی افزود: از بعدازظهر روز سه‌شنبه ماموران انتظامی در محل‌های از پیش تعیین شده برای برقراری امنیت و آسایش آحاد مختلف جامعه و مردم استقرار می‌یابند.

سردار خرم نیا اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضایی اگر در چهارشنبه آخر سال افرادی اقدام به پرتاب مواد منفجره و محترقه به سوی مردم و اموال عمومی کند ضمن تشکیل پرونده قضایی برای افراد خاطی، تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود و خودروهای هنجار شکن نیز در چهارشنبه آخر سال توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر رعایت مقرارت و قوانین در جامعه گفت : مردم انتظار دارند تا پلیس جلوی رفتارهای هنجارشکن را بگیرد و از همین تریبون از همه مردم استان انتظار داریم برای تقویت حس آرامش خود و خانواده و جامعه اجازه اخلال را در چهارشنبه سوری به برخی ها ندهند.

وی اظهار داشت: طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از امروز به طور رسمی آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

سردار مسعود خرم نیا با اشاره به اینکه در طول ۱۱ ماهه امسال بیش از یک میلیون نفر با سامانه‌ ۱۱۰ پلیس آذربایجان غربی تماس صورت گرفته , از مردم درخواست کرد با توجه به اینکه بسیاری از این تماس ها ضروری نبوده و یا در حوزه اختیارات و وظایف پلیس نیست پلیس مجبور است در همه جا حضور یابد و این باعث هدررفت زمان در تماس های ضروری و عملیاتی می شود، لطفا در مواقع ضروری با پلیس و سامانه ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند.

سرهنگ سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیز گفت : در ۱۱ ماهه امسال ۱۱۷ درصد پرونده قتل منجر به کشف، ۱۱درصد آدم ربایی، ۱۰۸ درصد سرقت مسلحانه کشف شده و در این مدت ۷۵۴۶ نفر مالخر و سارق و ۲۴۱۹ نفر قاچاقچی دستگیر و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

وی افزود:در ۱۱ ماهه امسال ۳۵۲ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۶۱۲۳ میلیارد ریال تشکیل شده است.
کشف و ضبط بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیر مجاز در آذربایجان غربی

سرهنگ علی سعیدی رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی هم گفت : متاسفانه در طول ۱۱ ماهه امسال ۳۹۳ نفر در جاده‌های استان در اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش دارد.
کشف و ضبط بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیر مجاز در آذربایجان غربی

سرهنگ عباس فرمانی رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی هم در این نشست گفت : متاسفانه در طول ۱۱ ماهه امسال ۱۲۰ نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش نشان می دهد.
کشف و ضبط بیش از ۳ میلیون مواد محترقه غیر مجاز در آذربایجان غربی



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار