همزمان با آغاز سفرهاي نوروزي و شروع سال جديد طرح بازديد از مجاري عرضه سوخت در استان البرز شروع شد.
کد خبر: ۷۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 17 March 2019
مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان البرز گفت: بازديد و نظارت بر جايگاههاي عرضه سوخت استان البرز ويژه تعطيلات عيد نوروز به مدت يكماه از 18 اسفند شروع شده است و تا هجدهم فروردين سال 98 ادامه دارد. 
ابراهيم توسلي از تشكيل تيم هاي نظارت و عملكرد جايگاه هاي عرضه سوخت استان متشكل از نمايندگان واحدهاي روابط عمومي، بازرگاني، ادارات شهرستاني، بازرسي، سامانه هوشمند سوخت، CNG و HSE در قبل، حين و پس از ايام تعطيلات نوروز خبر داد. 
وی هدف از تشكيل تيم هاي نظارتي را استقبال شايسته از مسافرين نوروزي، ارائه خدمات مطلوب و سوخت رساني مناسب به مسافرين نوروزي اعلام كرد و افزود وجود راههاي مواصلاتي چندين استان در محدوده استان البرز به ويژه بزرگراه كرج به قزوين، جاده كرج به چالوس عمليات سوخت رساني را بسيار حساس كرده كه لازمه ارائه خدمات سوخت رساني مطلوب به مسافرين نوروزي برنامه ريزي دقيق و اقدام طبق استانداردهاي مربوطه مي باشد. 
توسلي مهمترين شاخصهاي مورد نظر در نظارت و بازديد از جايگاههاي سوخت را خريد و تامين به موقع فرآورده، نظافت عمومي، فعال بودن سيستم سامانه هوشمند سوخت، آماده به كار بودن تجهيزات ايمني و ديزل ژنراتور، انجام به موقع آزمايشات كمي و كيفي، توصيه كاركنان و تاكيد بر تكريم مراجعين عنوان كرد. 
مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان البرز، در خاتمه تعطيلاتی سرشار از شادي و سلامتي را براي هموطنان آرزو كرد و از آمادگي شركت نفت استان براي سوخت رساني در ايام تعطيلات نوروز خبر داد. 
برچسب ها: نفت ، چالوس ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار