رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات استان ایلام:
رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات استان ایلام گفت: کلاهبرداران و شیادان با سو استفاده از موقعیت، به خصوص در ایام نوروز با ارسال لینک‌های آلوده در قالب پیامک‌های تبریک سال نو، کاربران را تشویق به ورود به لینک‌های ارسالی می‌کنند
کد خبر: ۷۲۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 17 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات استان ایلام، اظهار داشت: کلاهبرداران و شیادان با سو استفاده از موقعیت، به خصوص در ایام نوروز با ارسال لینک‌های آلوده در قالب پیامک‌های تبریک سال نو، کاربران را تشویق به ورود به لینک‌های ارسالی می‌کنند که نیاز است مردم عزیز در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

 وی افزود: کلاهبرداران این پیام ‌ها را در قالب موضوعاتی چون تبریک سال نو، دانلود تقویم سال جدید و برنده شدن در جشنواره‌های مختلف ارسال می‌کنند. 

 رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات استان ایلام عنوان کرد: کلاهبرداران با ارسال اینگونه لینک‌های آلوده کاربران را به درگاه‌های جعلی بانکی (فیشینگ) هدایت کرده و با سرقت اطلاعات حساب بانکی آن‌ها، در فرصت مناسب اقدام به تخلیه حساب فریب خوردگان می‌کنند.

سرهنگ جمالی در پایان گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  بخش گزارش‌های مردمی، اعلام کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار