رئیس پلیس آگاهی البرز از رهایی مرد 63 ساله که از سوی 2 نفر در مسیر تهران به کرج ربوده شده بود در کمتر از 6 ساعت خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 18 March 2019

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: روز جمعه گذشته در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع به فقره آدم ربایی به کلانتری 43 حصارک بالا، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز برای بررسی موضوع به کلانتری اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در جریان این موضوع خانمی به ماموران اعلام کرد که پدرش به همراه فرد دیگری با یک دستگاه خودروی تاکسی برای انجام کار از تهران به کرج آمدند که چند نفر جلوی خودروی آنها را گرفته و پدرش را ربودند.
وی اضافه کرد: راننده خودرو تاکسی نیز عنوان کرد که به همراه فرد ربوده شده در ساعت یک بعد از ظهر روز حادثه از مسیر رجایی شهر کرج به سمت حصارک بالا در حرکت بودیم و قصد رفتن به اتوبان کرج - قزوین را داشتیم که سرنشینان 2 دستگاه خودروی سمند و پراید راه بر آن ها مسدود کرده و با تهدید سلاح سرد، مرد 63 ساله را ربودند.
نادربیگی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه یکی از آدم رباها با تلفن همراه دختر فرد ربوده شده تماس گرفته و از وی درخواست 6 میلیارد ریال پول کردند.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین تماس یکی از آدم ربا ها با دختر خانواده برای انتقال مبلغ درخواستی در محدوده یکی از میدان های شهر کرج تحت نظر قرار گرفت و متهم پس شناسایی قبل از حضور در سر قرار دستگیر و در بازرسی بدنی یک قبضه قمه از وی کشف شد.
نادربیگی گفت: متهم در بازجویی های خود اذعان داشت که از طرف شخصی، مامور به انجام آدم ربایی با همدستی یک نفر دیگر شده که فرد ربوده شده در حال حاضر در داخل یک خانه ویلایی در شهرستان ساوجبلاغ است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: با اقرار متهم ماموران به محل مورد نظر اعزام و فرد گروگان گرفته در کمتر از 6 ساعت آزاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار