مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: اگر مسئولی فکر می‌کند که کاری از دستشان برنمی‌آید برای پیشرفت جامعه، برود تا عناصر بالقوه سرکار بیایند.
کد خبر: ۷۲۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 18 March 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غلامرضا یاوند عباسی در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس، اظهار کرد: امیدواریم سال آینده سال پرآرامش و پربرکتی برای همه باشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید تلاش کنند در سالی که سال انتخابات مجلس است برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر تلاش کنند.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ابراز کرد: امید را مسئولان باید به جامعه دهند تا انگیزه کافی در میان اقشار مختلف انگیزه کافی برای فعالیت ایجاد شود.

این مسئول در ادامه با تاکید برهدف گذاری مناسب در امور در سال جدید توضیح داد: مدیران بخش‌های مختلف باید در سال جدید در بحث هدفگذاری در امور با حساسیت و دقت بیشتری عمل کنند.

عباسی ابراز کرد: بدون شک در صورت هدفگذاری مناسب شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور‌خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز باید با توجه به شرایط ویژه کشور، کسانی بر مسند مدیریت باشند که کاردان و متعهد و باانگیزه باشند .

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به اینکه امروز عرصه، عرصه مدیران توانمند است، خاطرنشان کرد: انعطاف داشتن و تصحیح خطاها ازجمله اقداماتی است که باید به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا رضایتمندی مردم را مشاهده کنیم .

عباسی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس مدیریت جهادی را تجربه کرده‌ایم، اضافه کرد: در آن دوران همه احساس تکلیف و وظیفه داشتند و ساعت کاری اهمیتی نداشت .

وی با اشاره به اینکه آنچه کشور را زمین می‌زند فرهنگ دنیا طلبی است، توضیح داد: اگر این فرهنگ در مدیران شکل گیرد قطعاً کشور با شکست روبه‌رو می‌شود.

مشاور وزیر کشور با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس فرهنگ جوان‌گرایی وجود داشت، گفت: امروز باید بتوانیم از دانش بزرگان و جسارت جوانان استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار