فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دلیل مهاجرت پذیری بالا و حاشیه نشینی آمار نزاع در استان البزر دو تا سه برابر آمار کشوری است.
کد خبر: ۷۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 19 March 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ وی درباره تامین امنیت مناطق حاشیه‌ای شهر کرج نیز گفت: در استان البرز از تمام قومیتها سکونت دارند، تراکم جمعیت در استان البرز 11 برابر کشور است، از نظر مهاجرت رتبه اول را کشور را داریم که حاشیه نشینی در این استان کاملا رایج شده که برای سالم‌سازی این نقاط اقداماتی انجام دادیم اما متاسفانه آمار نزاع در استان البزر بالا و دو تا سه برابر آمار کشوری است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در سال 97، چهار درصد سرقتهای خشن در استان البرز کاهش یافته، از افزایش سرقتهای خرد در این استان خبر داد و گفت: در مقایسه یا سال گذشته، 13 درصد احساس امنیت مردم در استان البرز بیشتر شده است.

محمدیان ادامه داد: البته حدود 25 درصد از کسانی که در سامانه 110 اعلام سرقت می‌کنند، برای پیگیری پرونده مراجعه نمی‌کنند اما این رقم را نیز در آمار می‌آوریم.

وی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته که توفیق خدمت در این استان را داشتم، بر میزان جرم و جنایت و مجرمان استان اشراف داشتیم. کشف قتلها از 73 درصد به 130 درصد در سال 97 رسیده است، حتی قتلی که هفت سال پیش به نتیجه نرسیده بود، کشف شد و در سال 97 فقط یک پرونده قتل کشف نشده در کرج داریم.

این مقام انتظامی با اشاره به پرونده‌ دختربچه‌ سه ساله‌ای که چندی پیش در کرج ربوده شده بود، گفت: این دختربچه در یک بازار روز در محلات کرج ربوده شد که حدود دو ماه و نیم به صورت شبانه‌روزی پرونده پیگیری شد تا اینکه متهم پرونده شناسایی و بعد مشخص شد پدر و مادر دختربچه کودک آزاری داشتند، سرانجام بچه از آنها گرفته و تحویل بهزیستی شد.

برچسب ها: مهاجرت ، آمار نزاع ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار