بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن ۸ نفر در مرودشت راهی بیمارستان شدند.بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن ۸ نفر در مرودشت راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۷۲۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 30 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس  اظهار کرد: با اعلام مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای شهرک ابرج مرودشت، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این حادثه، ۸ نفر دچار مسمومیت شدند، ادامه داد: ۳ نفر از این افراد به بیمارستان انتقال و ۵ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با بیان اینکه علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شامل سردرد، تهوع، سرگیجه، سرفه، عدم تعادل و کاهش سطح هوشیاری است، از مردم خواست از نصب آبگرمکن و بخاری گازی در اتاقی که در آن هوا جریان ندارد، خودداری و قبل از نصب آبگرمکن و بخاری حتما مسیر دودکش را بررسی کرده و از ایجاد پیچ و خم‌های زیاد در نصب دودکش، پرهیز کنند.
وی، سرد بودن لوله بخاری را علامت کارکرد ناصحیح بخاری دانست و افزود: در صورتی که شعله آبگرمکن و بخاری، آبی رنگ نباشد، باید آن را جدی گرفت.
مرادیان اضافه کرد: برای فرد دچار گازگرفتگی، ابتدا باید پنجره‌ها را باز کرد و پس از شناسایی و قطع منبع نشت گاز، با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت.

برچسب ها: گازگرفتگی ، حوادث ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار