مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، از آماده باش صد درصد یگان‌های این قرارگاه بخصوص هفت بالگرد برای کمک رسانی در سیل احتمالی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 31 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش ،سرگرد بهرام طاهری مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت:  تیپ ۲۸۱ زرهی بیستون، تیپ ۱۸۱ اسلام آباد غرب، تیپ ۳۱۶، گروه ۳۳، گروه ۴۰۴ مخابرات و نیز پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه آماده باش صد در صد داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین چهار فروند بالگرد ۲۱۴ و نیز سه فروند بالگرد ۲۰۶ در پایگاه هوانیروز به منظور عملیات مردم یاری در آماده باش هستند.

طاهری در ادامه از واگذاری یک دستگاه بیل مکانیکی برای لایروبی شهرک کیانشهر کرمانشاه خبر داد و افزود: تیپ ۷۱ نیز در هفت نقطه شهرستان سرپل ذهاب که قبلا شناسایی شده مستقر شده است.

وی همچنین به اعزام و استقرارنفرات وتجهیزات خودرویی و مهندسی از قبیل: بیل مکانیکی، جرثقیل، لودر و تراکتور اشاره کرد و گفت: چندین دستگاه کف کش برقی وموتور برق اضطراری در چهارمنطقه شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در ادامه همچنین از اعزام چندین دستگاه اتوبوس و نیز خودرو‌های سنگین توپ کش کراس به منظور جابه جایی مردم و اسباب اثاثیه آن‌ها خبر داد.

به گفته طاهری قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش همچنین تجهیزاتی مانند: تانکر آب، تانکر سوخت، آمبولانس، غلطک و دیگر امکانات امدادی در خدمت کمک رسانی به مردم قرار خواهد داد.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ارتش در کنار مردم خواهد بود.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار