قدیمی ترین روزنامه فروش جهان و رکوردار گینس درگذشت . محمد ابراهیم رنجبر امیری متولد سال 1307 است که از سال 1316 کار فروش روزنامه را در تهران آغاز کرد. این روزنامه نگار قدیمی تا کنون چند کتاب از جمله '76 سال با مطبوعات' و ' خاطرات قدیمی ترین روزنامه فروش ' را به رشته تحریر درآورده است.
کد خبر: ۷۳۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 03 April 2019

به گزارش تابناک مازندران:متاسفانه باخبر شدیم، آقای محمد ابراهيم رنجبراميری قدیمی ترین روزنامه فروش جهان و رکوردار گینس شامگاه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ در سن ۹۲ سالگی در شهر کرج درگذشت.

براساس این گزارش، با نهايت تأسف و تأثر درگذشت قدیمی ترین روزنامه فروش جهان و رکوردار گینس جناب آقای رنجبر را به كليه همكاران گرامی به ويژه خانواده محترم آن مرحوم تسليت عرض می نمائيم.

از خدواند بزرگ برای آن سفر كرده غفران واسعه الهی و برای كليه بازماندگان محترم صبری جميل و اجری جزيل را مسئلت داريم.

محمد ابراهيم رنجبراميری، اسمی كه گفته می شود در كتاب ركوردهای گينس هم به ثبت رسيده و عنوان قديمی ترين روزنامه فروش ايران را به خود اختصاص داده، گفته می شود كه قديمی ترين روزنامه فروش جهان نيز به شمار می آيد.

رنجبر اكنون فقط يك روزنامه فروش و كيوسک دار عادی نيست، بلكه خاطرات گويا و صندوقچه اسرار حدود يك سده همراهي با مطبوعات و اهالی رسانه را با خود به همراه دارد.

اين پير قدخميده 80 سال از عمر خود را در عرصه های مختلف مطبوعاتی و رسانه های مكتوب سپری كرده و حتی اكنون كه دستانش لرزان است دستي بر قلم دارد.

محمد ابراهيم رنجبر اميری متولد سال 1307 است كه از سال 1316 كار فروش روزنامه را در تهران آغاز كرد.

وی دارای خاطرات متعددي از فضاي مديريت و فروش مطبوعات در 80 سال گذشته است.

اين روزنامه نگار قديمی تا كنون چند كتاب از جمله '76 سال با مطبوعات' كه خاطرات وي را در بر دارد را به رشته تحرير درآورده است.

خبر : الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار