رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد:
رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه در بیش از 50 نقطه شهر پس زدگی فاضلاب وجود دارد، گفت: شرکت آب و فاضلاب از وظایف ذاتی خود شانه خالی می کند.
کد خبر: ۷۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ 06 April 2019

عبدالزهرا سنواتی با اشاره به وضعیت پس زدگی فاضلاب در اهواز اظهار کرد: وضعیت شهر اهواز از نظر سیلاب در حالت مناسبی است و همه دستگاه های اجرایی پای کار هسستند اما شرکت آبفا از وظایف ذاتی خود شانه خالی می کند.

وی افزود: اکنون در بیش از 50 نقطه شهر اهواز پس زدگی فاضلاب وجود دارد و مردم با مشکل مواجه شده اند.
رئیس شورای شهر اهوازادامه داد: شرکت فاضلاب ادعا می کند که این فاضلاب ها آب ناشی از طغیان رودخانه است در حالی که فاضلاب است.

سنواتی بیان کرد:شرایط کنونی به شرکت های نفت یا حفاری مربوط نمی شود اما در حال همکاری با ما هستند زیرا بحث جان و رفاه مردم مطرح است. با همکاری دستگاه های اجرایی دبی 3 هزار مترمکعب رودخانه کارون کنترل شده اما شرکت آب و فاضلاب نتوانسته کار خود را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب ادعا می کند که سطح آب بالا است و در کنترل این شرکت نیست.
رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: اکنون در بهترین مناطق شهر اهواز از جمله کیانپارس پس زدگی فاضلاب وجود دارد. حداقل تا یک ماه آینده سطح آب رودخانه کارون بالا است یعنی باید تا یک کاه آینده مردم در این شرایط بمانند؟

سنواتی گفت: این پس زدگی فاضلاب قطعا از نظر بهداشتی می تواند برای مردم مشکل ایجاد کند. همچنین موجب ترافیک سنگین، مسدود شدن مسیرها و حتی ورود فاضلاب به منازل مردم می شود؛ اگر در یکی دو روز آینده جهت پس زدگی فاضلاب اقدام نشود این فاضلاب به منازل مردم پس زده می شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار