جانشین پلیس راهور استان یزد گفت: نوروز امسال تصادفات فوتی در استان یزد ۲۰ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۷۳۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 06 April 2019

جانشین پلیس راهور استان یزد با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه تا کنون از کاهش تصادفات فوتی در استان خبر داد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تمام توان از لحاظ نیروی انسانی و خودرویی با اجرای طرح نوروزی در معابر درون شهری کار خود را شروع کرد که تا کنون شاهد ۲۰ درصدی حوادث منجر به فوت در معابر درون شهری هستیم.
وی همچنین با اشاره به افزایش حوادث منجر به جرح ادامه داد: علت افزایش تصادفات منجر به جرح افزایش تردد موتورسیکلت سواران و عابرین پیاده است که طبق آمار گرفته شده در ۱۴ روزه اجرای طرح تا به الان قریب به دو هزار و ۳۰۰ نفر مجروح داشتیم.
سرهنگ زارع همچنین در توصیه‌ای به رانندگانی که در حال بازگشت به استان خود هستند، افزود: حتما سعی کنند برگشت خود را به زمان اخر نگذارند که با ترافیک سنگین روبرو می‌شوند و تا پایان طرح نیز هیچ گونه محدودیت ترافیکی در استان نداریم.
جانشین پلیس راهور استان تصریح کرد: باتوجه به اینکه بعضی از معابر شهری خلوت است و متاسفانه سرعت‌ها در این معابر بالااست و با وجود دوربین و سرعت گیر سرعت بالا است و روزانه با حوادثی نظیر واژگونی و برخورد با جداول هستیم که حتما باید سرعت مجاز را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار