رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری البرز گفت: هفتمین جشنواره لاله‌های کرج با بیش از 300 هزار گل لاله در 16 واریته از پنجشنبه(15 فرودین) آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 06 April 2019
پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: این جشنواره از پنجشنبه (15 فروردین) آغاز و پیش بینی می‌شود تا 20 روز دیگر یعنی زمانی‌که که گل های لاله سرزنده و شاداب باشند، ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: در این جشنواره بیش از 300 هزار گل لاله در 16 واریته در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته‌اند.
وی توضیح داد: در کنار گل‌های لاله، بازدیدکنندگان از زیبایی سایر گل‌های فصلی مثل کوکب بذری، جعفری، سنبل و ... نیز لذت خواهند برد.
این مسئول با اشاره به بخش‌های جنبی این جشنواره گفت: برگزاری روز فرهنگی کرج (21 فروردین) یکی از مهمترین رویدادهای این جشنواره است.
وی اظهار کرد: مراسم این روز از 10 صبح روز چهارشنبه آغاز می‌شود و شامل برنامه‌هایی چون رقص محلی، موسیقی، سخنرانی افراد مطرح و... خواهد بود.
بضاعتی پور ابراز کرد: از روز چهارشنبه (21 فروردین) به مدت یک هفته شاهد برپایی ویژه برنامه‌های روز فرهنگی کرج در 10 نقطه از شهر از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها خواهیم بود.
وی ادامه داد: پذیرای از شهروندان، نورافشانی، دعوت از هنرمندان و... از جمله برنامه‌های روز فرهنگی کرج در این 10 نقطه است.
وی تصریح کرد: برپایی هایپر فروش گل و 40 غرفه فروش صنایع دستی و محصولات سنتی از دیگر بخش‌های جشنواره لاله‌ها است.
بضاعتی پور اظهار کرد: امسال به دلیل افزایش بارش‌ها در فروردین و شرایط آب و هوایی متفاوت؛ غنچه‌های لاله دیرتر به گُل نشسته است.
وی بیان کرد: البته تا چند روز آینده شاهد باز شدن تمامی غنچه‌ها و یکدست شدن عرصه‌های گلکاری شده در باغ گل‌ها خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار