معاون امور جوانان هلال احمر البرز به ارسال کمک ها طی 3 الی 4 روز گذشته به منطقه اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی در قالب 10 تیم و 50 نفر که غالبا تیم سیلاب و امداد و نجات هستند به لرستان اعزام شده اند و در حال حاضر مشغول امداد رسانی به سیل زدگان در مناطقی هستند که سازمان امداد و نجات کشور به آنها واگذار کرده است. 
کد خبر: ۷۳۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 06 April 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ معاون امور جوانان هلال احمر البرز درباره خدمت رسانی به سیل زدگان استان لرستان گفت: به محض اطلاع از وضعیت مناطق سیل زده، نیروهای امدادی فراخوان شدند و در مرحله نخست اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و اطلاع رسانی کردیم و مردم استان نیز برای کمک به هم نوعانشان به خوبی پای کار آمدند.  
محمدباقر خلفی افزود: استاندار و مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز تمامی نیروها را بسیج کرده و کمک های نقدی و غیر نقدی بسیار خوبی جمع آوری شد.  
خلفی تصریح کرد: با سازمان امداد و نجات در حال هماهنگی هستیم تا اقلام واجب هوایی ارسال شوند، البته تا کنون 1پرواز به لرستان و 3 پرواز سورتی به خوزستان انجام شده است، همچنین سازمان امداد و نجات با همکاری دیگر استان های معین در حال کمک رسانی های وسیع به مناطق سیل زده است.  
وی گفت: باید از مردم و مسئولین تشکر کرد که به خوبی پای کار آمدند و همچنان در حال ارسال کمک هستند اما از مردم خواهش می کنم غالب کمک های خود را به صورت نقدی با شماره حساب 99999 قابل پرداخت در تمامی بانک ها به سیل زدگان داشته باشند تا هلال احمر نیازها را در منطقه برطرف کند.  
خلفی با اشاره به اینکه تا کنون کمک های ارسالی شامل اقلام خوراکی، زیر انداز، پتو، چادر، موکت، کنسرو جات و وسایل گرمایشی بوده است، افزود: آنچه تجربیات ما از سنوات گذشته تا کنون نشان می دهد بهترین راه کمک مردم واریز وجوه نقد است زیرا به فوریت در منطقه خریداری و به دست مردم سیل زده خواهد رسید.  
معاون امور جوانان هلال احمر البرز در خاتمه با اشاره به اینکه خواهشمندم اقلام مذکور را در صورتی که مردم درصد کمک هستند کاملا نو تهیه کنند، خاطر نشان داشت: به دلیل اینکه کرامت انسانی نمی توانیم اقلام دست دوم را به مردم سیل زده تحویل دهیم و صرفا دپو می شود، البته مواد شوینده و ست بهداشتی نیز می تواند کمک بسیار خوبی به مردم سیل زده باشد. 
برچسب ها: هلال احمر ، سیل ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار