کد خبر: ۷۳۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 06 April 2019
با مسدود شدن جاده شیراز-یاسوج قیمت حمل بار برای هر وانت‌بار به 400 هزار تومان رسیده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس شهر شیراز مرکز استان فارس یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری مورد علاقه بازاریان و کسبه استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج برای داد و ستد است.
شهر شیراز نزدیکترین کلان‌شهر به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که با احداث جاده جدید ارتباطات مردم استان به خصوص مردم شهر یاسوج با این کلان شهر بیشتر از گذشته شد.
در گذشته یکی از دلایل سخت بودن ارتباط میان این دو مرکز استان جاده قدیمی و پر پیچ و خمی بود که به یک جاده تقریبا ایمن و مطمئن تبدیل شد.
از جمله داد و ستدهایی که میان این دو مرکز استان می‌شود تامین میوه و تره‌بار شهر یاسوج از شیراز است که روزانه‌ ده‌ها وانت و کامیون این کار را انجام می‌دهند و البته به دلیل نبود میدان میوه و تره‌بار در یاسوج به صورت انفرادی این کار انجام می‌شود.
در چند روز اخیر که به دلیل سیلاب جاده مهم و شریانی یاسوج به شیراز مسدود شد قیمت میوه و تره‌بار در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بالا رفت و البته میوه و تره‌بار با کیفیت به دست مردم نرسید.
در گفت‌وگویی که با برخی از صاحبان وانت‌بارهای میوه‌فروش در جمعه بازار یاسوج داشتیم دلیل عرضه گران میوه و همچنین میوه بی‌کیفیت را انسداد محور یاسوج - شیراز می‌دانستند.
میوه‌فروشان جمعه بازار یاسوج قیمت حمل یک بار میوه به وسیله وانت‌بار را تا قبل از انسداد جاده برای هر بار میوه 150 هزار تومان عنوان کردند که با مسدود شدن جاده این قیمت بار برای هر وانت‌بار به 400 هزار تومان رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار