مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت روز جانباز خبر داد و گفت: تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۳۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 09 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز جانباز که با حضور معاونین و جمعی از روسای ادارات در سالن جلسات اداره کل بنیاد برگزارشده بود با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک میلاد باسعادت سرداران کربلا امام حسین علیه‌السلام، حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت روز جانباز خبر داد و گفت: جانبازان ارزش‌ها و یادگاران ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که عمار گونه پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته نگه‌داشته‌اند.
وی در ادامه بابیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و جانبازی در جامعه بسط و گسترش یابد انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند گفت: جانبازان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که همچون علم‌دار دشت کربلا متواضعانه و شجاعانه و ولایتمدار در جبهه حق خوش درخشیده و تا به امروز پای اهداف انقلاب ایستاده و راه شهدا را زنده نگه‌داشته‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر افزود: برنامه‌های متنوعی ازجمله دیدار با جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی، برنامه‌های روز جانباز در مدارس شاهد و ... در استان البرز به مناسبت روز جانباز با همکاری دستگاه‌های اجرایی به اجرا درخواهد آمد که این مهم کمترین کار ممکن در جهت تکریم و خشنودی عمارهای انقلاب است.
طاهرنژاد افزود: یکی از این برنامه که به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد جشن بزرگ روز جانباز باهدف بزرگداشت مقام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و تکریم جانبازان است که فردا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه هم‌زمان با روز فرهنگی کرج از ساعت 15 به همت شهرداری، شورای شهر و بنیاد در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار