استاندار فارس گفت: : بدون تردید پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند که در دفاع از اهداف نظام اسلامی جانفشانی می کنند.
کد خبر: ۷۳۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 09 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت الله رحیمی در پیامی به مناسبت اعیاد شعبانیه افزود: بدون تردید پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند که در دفاع از اهداف نظام اسلامی جانفشانی می کنند.
وی افزود: آنها با فراهم کردن آرامش و امنیت در جامعه، زمینه مناسب و لازم را برای خدمت دولتمردان و پیشبرد آرمانهای بلند نظام فراهم می کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: سوم شعبان المعظم سالروز میلاد پر خیر و برکت سرور آزادگان دنیا، حضرت امام حسین(ع) و چهارم شعبان ولادت باسعادت قهرمان میدان کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام راحل(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده است.
استاندار فارس افزود: اینجانب فرا رسیدن این اعیاد بزرگ و فرخنده را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف و ایثارگر، پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام، در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج)، از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.
20 فروردین ماه جاری مقارن با سوم شعبان سالروز ولادت سالار شهیدان، امام حسین (ع) است که در تقویم رسمی به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.
21 فروردین ماه جاری همزمان با چهارم شعبان نیز سالروز ولادت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است.
سالروز ولادت امام سجاد زین العابدین (ع) نیز پنجم شعبان، امسال مقارن با 22 فروردین ماه در تقویم هجری شمسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار