عضو شورای شهر یزد:
یزد ـ عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی یزد در مناطق سیل‌زده ادامه دارد و نیروهای سازمان همیاری شهرداری‌های یزد نیز به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۷۳۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 09 April 2019

محسن ابوترابی در دیدار جمعی از اعضای شورای شهر یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به خسارت‌های بسیاری که سیل به زندگی مردم در مناطقی از استان‌های لرستان و خوزستان وارد کرده است، اظهار داشت: خسارات سیل غیرقابل برآورد است اما نهادهای امدادی، سپاه و ارتش، گروه‌های جهادی، همه و همه دست به دست یکدیگر داده‌اند و در حال خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

ابوترابی با اشاره به حضور تعداد زیادی از امدادگران و سایر نیروها از یزد بیان کرد: خدمات بسیاری توسط نیروهای یزدی در حال ارائه به مردم مناطق سیل زده است ضمن اینکه نیروها و تجهیزاتی نیز از سازمان همیاری‌های شهرداری یزد به این مناطق اعزام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: در مجموع نیروهای امدادی که از یزد به منطقه اعزام شده بودند خیلی خوب درخشیدند ولی هنوز کار بسیار زیادی نیاز است که این مناطق کمی به حالت معمول برگردد.

وی ادامه داد: هنوز هم باران ادامه دارد و وضعیت این مناطق همچنان بحرانی است و تردد در مسیر با سختی بسیار زیادی امکان‌پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: محل قرارگیری پلدختر به گونه‌ای است که آب به طرف آن سرازیر می‌شود و شدت سیل سبب شده بود که مسیرها و حتی پل‌ها کامل از بین برود و در برخی از خانه‌ها، تا سقف و حتی روی سقف هم گل و لای و شن و ماسه جمع شده بود.

ابوترابی با اشاره به اینکه برخی کمک‌هایی که به صورت متفرقه به مردم در این مناطق می‌شود، بدون مدیریت است، بیان کرد: مردم در این مناطق به لحاظ روحی در وضعیت بسیار بدی هستند و فشار زیادی را متحمل شده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار