نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: انسجام و وحدت ملی بین آحاد مختلف جامعه لازمه امروز جامعه است.
کد خبر: ۷۳۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 09 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با جمعی از جانبازان استان در آستانه میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز افزود: ملت ایران امروز که بیش از هر زمانی مورد هجمه و فشار دشمن قرار گرفته باید با اتحاد نقشه های دشمنان را خنثی تا به قله های پیروزی دست یابند.

وی همچنین با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم و مسئولان با همراهی هم و دفاع از این نهاد انقلابی پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران به عنوان سرمایه های انقلاب الگوی نسل جوان جامعه هستند ادامه داد:جانبازان صاحبان انقلاب اسلامی بوده و نسل جوان جامعه باید از این قشر الگو بگیرند.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: این قشر جهاد در راه خدا را انجام داده و بالاترین جایگاه را نزد پروردگار دارند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: جانبازان تکلیف خود را در جنگ انجام داده و این تکلیف ادامه داشته و هنر و مسئولیت شما اینست که فرهنگ نسل انقلاب را به نسل کنونی که مورد تهاجم قرار گرفته منتقل کنند.

امام جمعه ایلام گفت: باید با تعامل بیشتر با نسل جوان فاصله بین دو نسل گذشته و کنونی کوتاه تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در جامعه حفظ شود.

وی اظهار کرد: حضرت عباس(ع) الگوی جانبازان است و الگوی نسل جوان نیز جانبازان و ایثارگران هستند که با درک انقلاب، امام و جنگ و حضور در جبهه از ایران اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین در این دیدار گفت: 20 ویژه برنامه مختلف در مناطق مختلف این استان به همین مناسبت برگزار می شود.

سلیمان رستمیان دیدار با خانواده های جانبازان، برگزاری جنگ شادی، تجلیل از جانبازان و غیره را از مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

به گفته رستمیان، 12 هزار جانباز در استان ایلام وجود دارد که از این شمار 164 نفر بالای 70 درصد بوده و 360 نفر نیز زن هستند.

در این دیدار جمعی از جانبازان به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار