امام جمعه ارومیه گفت: دشمن سپاه را بیش از پیش در بین کشورها مطرح کرد و قدرت آن را به جهانیان نشان داد و این مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، است.
کد خبر: ۷۳۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ 09 April 2019
 دشمن سپاه را در جهان مطرح کرد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری و پشتیبانی بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: بغض و کینه‌ای که در دشمنان وجود دارد به تدریج خود را نشان می‌دهد و در مقابل، سپاه روز به روز در جهان بیشتر می‌درخشد و دشمنان باعث شدند، سپاه بیش از پیش در بین کشورها مطرح و قدرت آن به جهانیان نشان داده شود که همان مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد است و امیدواریم سپاه سبب از بین رفتن دشمنان اسلام شود.

وی افزود: نبود محل استقرار، نبود ثبات را نشان می‌دهد و باید محل مناسبی برای بنیاد مهدویت فراهم شود تا تلاش‌ها و زحمت‌های مسؤولان بنیاد بیشتر منعکس شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: اگر به بنیاد مهدویت کمک شود فعالیت‌های بنیاد بیشتر نمود خواهد داشت و در این استان لزوم مطرح کردن بحث مهدویت به دلیل وجود مباحث بهائیت اهمیت بسیار دارد.

وی بیان کرد: بحث منجی در ادیان و مذاهب غیر از شیعه نیز مطرح است و روایات مربوط به امام زمان(عج) نیز در کتاب‌های اهل سنت نیز وجود دارد.

قریشی ادامه داد: فرهنگسرای قرآن و عترت باید از شهردار مطالبه شود تا این فضا به مباحث قرآن و عترت اختصاص داده شود.

وی گفت: دعای کمیل در استان نیاز به احیا دارد چرا که باعث جذب معنویت و عنایت الهی است.

معرفی سپاه به عنوان تروریست در روز پاسدار حماقت دشمن است

 حبیب شهسواری در این جلسه گفت: از حماقت‌های دشمنان این است که در روز پاسدار، سپاه را تروریست مطرح کرد و این باعث شد مسئله سپاه بیشتر در جهان مطرح شود.

وی ادامه داد: مکانی به نام مهدویت در استان باید در اولین فرصت ایجاد شود و در صورت نیاز به صورت استیجاری این فضا فراهم شده و بعد در خصوص ایجاد مکان ثابت تمام تلاش انجام شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن اعلام آمادگی در خصوص همکاری با بنیاد مهدویت تصریح کرد: سپاه شهدا در راستای برگزاری مراسم‌های بنیاد، از نظر مکانی و پذیرایی اعلام آمادگی می‌کند.

وی بیان کرد: دعای کمیل در آذربایجان‌غربی غریب است و در زمینه مطرح شدن این دعا همچون دعای ندبه باید قدم برداریم.

در ادامه حجت الاسلام محمد خلیل‌پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه تصریح کرد: شهرداری ارومیه در راستای ایجاد فضا برای بنیاد مهدویت اعلام آمادگی کرده و فرهنگسرای قرآن و عترت برای این موضوع مکان مناسبی به نظر می‌رسد که امیدواریم با همکاری شهردار ارومیه به این مطلوب برسیم.

نماینده امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در این جلسه گفت: امسال 260 میلیون تومان به طرح‌های مردم نهاد تخصیص داده شده است و استانداری از طرح‌هایی که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است حمایت ‌می‌کند.

دوره‌های مهدویت از فعالیت‌های اصلی بنیاد است

حجت الاسلام رضا میرزایی در این جلسه بیان کرد: اساسی‌ترین مشکل بنیاد مهدویت مشکل مکان است و نبود فضای مناسب مانع انجام فعالیت‌ها است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های اصلی بنیاد برگزاری دوره‌های تکمیلی و مقدماتی مهدویت با حضور اساتید از تهران، قم و ارومیه است و دوره‌های تربیت مربی در مهدکودک‌ها نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد مهدویت به شمار می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار