وزیر دفاع:
وزیر دفاع گفت:به لطف الهی و با هماهنگی‌های مدیریت بحران، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج توانستند در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، نقش خود را به نحو شایسته ایفا کنند.
کد خبر: ۷۳۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 11 April 2019

امیر سرتیپ امیر حاتمی که برای بازدید از از مناطق سیل‌زده  خوزستان به اهواز آمده بود در قرارگاه حضرت ولیعصر(عج)، اظهار کرد:پاسداران این مرز و بوم با از خود گذشتگی در حال خدمت‌رسانی هستند  و مردم این را به خوبی می‌بینند؛ این خدمت‌رسانی‌های خالصانه دل هر ایرانی آزاده را سرشار از امید می‌کند.

وی در اشاره به خدمات نیروهای مسلح به سیل‌زدگان خوزستانی، افزود: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با حمایت از آسیب‌دیدگان خانواده بزرگ نیروهای مسلح، سازمان اتکا با تهیه و توزیع اقلام معیشتی، سازمان جغرافیایی با بسیج امکانات فنی در جهت عکسبرداری ماهواره‌ای و هوایی از منطقه، معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل جهت بسیج امکانات لجستیکی و مهندسی و سازمان صنایع درایی در جهت ساخت و واگذاری شناورهای دریایی ، همگی در اقدامی جهادی جهت امدادرسانی به مردم عزیز به استان خوزستان ارسال شده‌اند.

حاتمی عنوان کرد: به لطف الهی و با هماهنگی‌های مدیریت بحران، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج توانستند در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، نقش خود را به نحو شایسته ایفا کنند.

وی افزود: وزارت دفاع تلاش میکند تا رسالت خود را با بهره‌وری از ظرفیت‌های خوب سازمان‌های خدماتی، صنعتی و مهندسی به منصه ظهور رسانده و پشتیبانی‌های لازم را در جهت خدمت‌رسانی به مردم در موضوع سیل به خوبی ارائه دهد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار