سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در بازی مقابل پرسپولیس فقط برد می‌خواهیم و دنبال یک امتیاز هم نیستیم.
کد خبر: ۷۳۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 13 April 2019

به نقل از مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با پرسپولیس که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: حساسیت این بازی برای همه آشناست و چیز خاصی نمی‌توان گفت. پرسپولیس در چندسال اخیر بهترین تیم باشگاهی مملکت است. آنها پارسال می‌توانستند قهرمان آسیا هم شوند.

سرمربی سایپا ادامه داد: خوشبختانه این تیم در آسیا مقابل الاهلی هم برد. برای تمام تیم‌های ایرانی آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره تقابل با برانکو اظهار داشت: او استاد و مربی من بوده است. همیشه از او آموخته ام. برانکو را خیلی دوست دارم. او مربی و معلم است.

دایی تاکید کرد: با این حال برای برد به زمین می‌رویم. اصلاً دنبال تک امتیاز نیستیم. دوست داریم سه امتیاز را بگیریم. کار خیلی سختی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داریم. بازی کردن مقابل این تیم خیلی سخت است. برای بردن به میدان می‌رویم.

سرمربی سایپا درباره دیدگاه مردم که او را پرسپولیسی می‌دانند افزود: من پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم اما شرافت و وجدان کاری اجازه نمی‌دهد کار دیگری کنیم. هرگز فیلم بازی نکردم. همیشه خودم بودم. مثل خیلی‌ها نبودم که حرف و عملشان فرق داشته باشد.

دایی ادامه داد: مقابل هر تیمی بازی کنم می‌خواهم پیروز باشم. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل می‌زند الکی احساس ناراحتی کنم. من این مسائل را نمی‌فهمم. اینگونه تربیت و بزرگ نشده ام. خودم هستم و با تمام وجود می جنگم.

وی درباره اینکه سایپا تمام تیم‌های مدعی را متوقف کرده است، اظهار کرد: برای خودمان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. تمام اهدافمان این است که همیشه ببریم.

سرمربی سایپا درباره شرایط بازیکنان خود افزود: سلطانی مهر، کامیاب، خالدی و حاج محمدی را مثل هفته‌های قبل در اختیار نداریم. همچنین سلیمانی را تنبیه انضباطی کردیم و با تیم کار نمی‌کند.

وی درباره مشکلات مالی و تیم‌داری سایپا افزود: به الان فکر می‌کنیم. پولی که دو سال پیش خرج می‌کردند خیلی بیشتر از الان بود. سایپا با بودجه آن موقع چهاردهم شد. بازیکنان جوان ما خیلی خوب کار کردند.

سرمربی سایپا درباره خلأ برنامه نود گفت: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای این برنامه را بگیرد. هزار سال دیگر هم نمی‌توانند جای این برنامه را پر کنند. این برنامه در خانواده‌های ایرانی بود و همه را بیدار نگه می‌داشت. با تصمیماتی که می‌گیرند مردم را از صدا و سیما دور می‌کنند. شادابی را در برنامه‌های تلویزیونی نمی‌بینیم. هجمه‌هایی که برنامه نود علیه من درست کرد خیلی بیشتر بود اما صلاح مملکتم را می‌خواهم.

دایی ادامه داد: از وقتی برنامه نود کنار رفته است وضعیت برنامه‌های دیگر را هم می‌بینید. یک برنامه‌ای که می‌توانست مردم را در کنار صدا و سیما نگه دارد را خط زدیم. تجربه دو دهه را خط زدیم. در تمام دنیا از یک برنامه برند درست می‌کنند اما اینجا به راحتی از بین می‌رود. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند. مسائل پشت پرده را در برنامه‌هایی که مردم دوست دارند دخالت ندهند.

وی خاطرنشان کرد: صحبت‌های فردوسی پور برای خیلی‌ها تلخ بود اما او چیزهایی را آشکار می‌کرد که برای مردم شیرین بود. این برنامه می‌توانست دو سه ساعت جلوی مردم را برای تماشا نکردن شبکه‌های خارجی بگیرد اما آن را هم برداشتند.

دایی درباره صحبت‌های علی قلی زاده که گفته بود علی دایی نقش بسزایی در عملکرد فنی او داشته است، گفت: خیلی بازیکنان بزرگ فوتبالی داریم که سن و سالی ندارند اما عملکرد خوبی دارند.

وی درباره اینکه امیر حسین حسین زاده به خوبی توانسته است جای مهدی ترابی را پر کند اظهار داشت: من خودم به خاطر برخی شرایط نتوانستم از آنها استفاده کنم. اگر ما روزی ماندگار شدیم مطمئن باشید تیمی جوان که خیلی بهتر از امسال است را می‌بندیم. امیرحسین حسین زاده خیلی جا برای پیشرفت دارد. هنوز خیلی مانده این بازیکن به قلی زاده و ترابی برسد. همین که در چند بازی که به او فرصت دادیم توانسته است اعتماد ما را جلب کند خوب است و کار مرا برای نیمکت نشین کردنش سخت کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار