رییس ستاد دیه استان ایلام از کمک سه میلیارد ریالی مردم نوع دوست و خیر این استان در جشن های گلریزان در طول ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان غیر عمد خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 07 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،عبدالحمید خدایاری گفت: در جشن های گلریزان که در هفت شهرستان تابعه این استان برگزار شد، مردم خیر و نوعدوست سه میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند.
وی افزود: هم اکنون نزدیک به 60 پرونده زندانیان جرایم غیر عمد این استان در حال رسیدگی است که تلاش می شود با کمک خیرین و گذشت شاکی در آینده ای نزدیک این افراد آزاد و به آغوش خانواده خود باز گردند.
رییس ستاد دیه استان ادامه داد: امسال جشن گلریزان برای اولین بار در سطح استان ایلام برگزار شد و خوشبختانه فرهنگ آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در بین مردم این منطقه نسبت به سال های قبل رونق چشمگیری یافته است.
خدایاری اضافه کرد: سال گذشته با کمک خیرین و برگزاری جشن گلریزان در استان برگزار و 81 زندانی جرایم مالی و غیر عمد با کمک های مردم خیر، رضایت شاکی و کمک ستاد دیه از زندان آزاد شدند.
وی گفت: افرادی بصورت غیر عمد (بحث مالی، تصادف و مهریه) مرتکب جرایمی شده و زندانی می شوند و بخاطر مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت جریمه چشم امیدشان به کمک های خیرین و مردم نوعدوست است.
رییس ستاد دیه استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زیادی از جوانان بخاطر عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان هستند، افزود: همه خانواده ها باید دقت لازم را داشته باشند تا در زمان ازدواج فرزندان شان مهریه های سنگین که پرداخت آن در توان آنها نیست را متقبل نشوند.
وی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 0207424920001 نزد بانک ملی ایران شعبه شهدا بنام ستاد دیه استان ایلام در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
خدایاری اضافه کرد: جشن گلریزان در سه شهرستان ملکشاهی، سیروان و مهران نیز در آینده نزدیک برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار