فیلم کوتاه «ساخت ایران» با موضوع حمایت از کالای ایرانی به کارگردانی مشترک «گلسا اسدی» و «محمد نورانی» بهار ۹۸ در بابلسر تولید شد.
کد خبر: ۷۳۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 14 April 2019

گلسا اسدی، کارگردان فیلم کوتاه «ساخت ایران»، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: فیلم کوتاه «ساخت ایران» به روایت داستان کوتاهی با موضوع حمایت از کالای ایرانی به نویسندگی محمد نورانی و کارگردانی مشترک گلسا اسدی و محمد نورانی به منظور شرکت در جشنواره «حمایت از کالای ایرانی» بهار ۹۸ در بابلسر تولید شد.
وی با بیان اینکه مرحله پیش تولید این فیلم کوتا از اسفندماه ۹۷ آغاز و در نوروز ۹۸ به کار تولید خود پایان داد، افزود: خلاصه داستان این فیلم می‌پردازد به عدم خرید کالای ایرانی توسط مشتریانی که به فروشگاه مراجعه می‌کنند و ...
تهیه‌کننده فیلم کوتاه ساخت ایران تصریح کرد: در این فیلم علی نیک‌پور، ضحی محمدی، گلسا اسدی، محمد نورانی، کوثر آقایی و حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی به ایفای نقش پرداختند.
گلسا اسدی به‌عنوان مدیر تصویر‌برداری، محمدرضا حسین‌زاده به‌عنوان تدوینگر، عسل گل محمدی به‌عنوان منشی صحنه، محمد نورانی به‌‌عنوان طراح و مجری طرح و حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی به‌عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در تولید این فیلم کوتاه همکاری داشتند.
یادآور می‌شود، گلسا اسدی کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم تاکنون فیلم‌های کوتاهی با نام‌های راه گمشده، مرگ مارال، سقوط و ساخت ایران را به مرحله تولید رسانده و در سه جشنواره دانش‌آموزی استانی و کشوری رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار