مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی خبر داد؛
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان رضوی گفت: صبح روز نیمه شعبان همزمان با تمام استان ها، در مشهد مقدس اجتماع منتظران ظهور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۱ 15 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، سید جعفر موسوی نسب با بیان این مطلب اظهار کرد: در ۵۰ مکان دوره های فشرده مهدویت و مراسم احیای نیمه شعبان در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی و مشهد برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: چهار واقعه مهم در دین اسلام داریم؛ بعثت پیامبراکرم (ص)، واقعه غدیر خم، عاشورا و در نهایت واقعه ظهور منجی، همه این وقایع به هم وابسته هستنند و به ظهور حضرت مهدی (عج) خلاصه می شوند.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی با اشاره به اینکه  مهدویت ریشه در کتب آسمانی دارد، به آیه 105 سوره انبیا اشاره کرد و افزود:  انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ولایت مداری بر گرفته از فرهنگ مهدویت است .

 

موسوی نسب در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص برنامه های ویژه حاشیه شهر مشهد گفت: به همین منظور برای حدود 100 نفر از طلاب حاشیه شهر دوره هایی برگزار کردیم تا در این مناطق به انتقال مفاهیم مهدویت مشغول شوند.

وی اظهار داشت: امروز استکبار برای این که به انقلاب اسلامی حمله کند، در مقابل سپاه صف آرایی می کند،  زیرا  سپاه از درون  فرهنگ مهدویت برآمده است.

 

این کارشناس مهدوی، یکی دیگر از دشمنی های استکبار را فرقه سازی و نحله های انحرافی در جوامع اسلامی، به خصوص ایران بیان کرد و افزود: امروز وظیفه ما، زمینه سازی ظهور و تبیین مهدویت  ناب  است. در این عرصه رسانه ها نقش موثری خواهند داشت.

 

وی در ادامه به برنامه های دهه مهدویت اشاره کرد و افزود:  150 کارشناس مهدوی خواهر و برادر به مساجد، مدارس، دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد، با هدف بسط و گسترش معارف مهدوی اعزام می شوند.

 

وی افزود: در 50 مکان دوره های فشرده مهدویت و مراسم احیای نیمه شعبان در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی و مشهد برگزار می شود.

موسوی نسب خاطر نشان کرد: صبح روز نیمه شعبان نیز همزمان باتمام استان ها، در مشهد مقدس اجتماع منتظران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار