مهمترین راهکار‌های توجه به رونق تولید در نشست ائمه جمعه استان یزد بررسی شد.
کد خبر: ۷۳۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 18 April 2019

در نشستی با حضور آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و ائمه جمعه استان راهکار‌های عملی کردن رونق تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده بود بررسی شد.

در این نشست به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه‌های مختلف نیز بحث و تبادل نظر شد.

امروز همچنین ائمه جمعه استان بیانیه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در آن این نهاد انقلابی را برخاسته از نظام مقدس جمهوری اسلامی و با کارنامه‌ای درخشان دانستند که اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه محبوبیت و جایگاه این نهاد انقلابی را افزایش داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه، ۱۹ فروردین ماه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

در پی اعلام این تصمیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا نیرو‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به ،سنتکام، را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه‌های تروریستی معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار