امام جمعه شیراز به روز کارگر نیز اشاره و عنوان کرد: متاسفانه بیکاری این بزرگواران را مشاهده می کنیم، که همه باید باید دست به دست یکدیگر در راس میدران دهیم تا این عزیزان بیکار نشوند، اینکه مردم را در کارگاه های تولیدی بیکار می شوند برکت در زندگی نمی آورد، برخی به جای اینکه تولید کننده باشند دلال شده اند.
کد خبر: ۷۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 20 April 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند همه باید به معنویت و اخلاق بپردازیم و بعد فرمودند معنویت مانند اخلاص است، یعنی ارزش ها است که معنویت را افزایش می دهد.

وی به آیه 55 سوره نور اشاره کرد و افزود: خداوند می فرماید وعده من این است که هنگامی افراد صالح در زمین به حکومت می رسند و هنگامی که حکومت را در زمین برپا کردند ترس تبدیل به امنیت و آرامش می شود و در آن هنگام این افراد مشغول عبادت من می شوند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: شاید گاهی اسراف هایی در این مسائل می کنیم به نوعی عطش انسان برای رسیدن به رفاه تمام شدنی نیست و همیشه زیر این کوره آتش روشن می کنیم، بنا است هنگامی حکومت تشکیل شود عبادت کنیم، عبادت نیز باید خالصانه باشد چراکه ممکن است شیطان در عبادت ها رخنه کند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با بیان اینکه باید اخلاص را بیشتر تمرین کنیم، ابراز کرد: مدیران باید در این امر بیشتر تلاش کنند؛ اگر همه فعالیت ها برای خداوند باشد کار ها به درستی پیش می رودو اگر می خواهیم معنویت داشته باشیم باید سعی کنیم تمام کار ها را در سایه توفیق الهی بدانیم.

وی در خطبه دوم خود مراسم تجلیل از سعدی در روزهای آینده را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه های ما متوجه این جهت هستند که سعدی در پیشبرد اهداف جامعه موفق بوده است و ما چگونه از آن بهره بگیریم، ما با یک شخصیت تاثیر گذار در چند قرن رو به رو هستیم، نباید تجلیل از آن متناسب با آن نباشد، باید از سعدی تجلیل کنیم اما متناسب با شخصیت ایشان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به حادثه اخیر سیل در شیراز اشاره کرد و بیان داشت: مردم شیراز در این حادثه همه چیز از جمله اسکان را مجانی به هموطنان سیل زده دادند.

وی به روز کارگر نیز اشاره و عنوان کرد: متاسفانه بیکاری این بزرگواران را مشاهده می کنیم، که همه باید باید دست به دست یکدیگر در راس میدران دهیم تا این عزیزان بیکار نشوند، اینکه مردم را در کارگاه های تولیدی بیکار می شوند برکت در زندگی نمی آورد، برخی به جای اینکه تولید کننده باشند دلال شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار