مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از اجتماع بزرگ منتظران ظهور حضرت مهدی موعود )عج ) در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) در سالروز ولادت با سعادت این امام بزرگوار خبرداد.
کد خبر: ۷۳۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 20 April 2019

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی افزود: مقصود از انتظار فرج حفظ آمادگی و اصلاح فردی و اجتماعی و همچنین زمینه سازی برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت می باشد. 
وی در خصوص برگزاری این اجتماع بزرگ ده ها هزار نفری، اظهار داشت: منتظران امام عصر (عج ) ساعت 14 روز یکشنبه در مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در 45 متری گلشهر تجمع کرده به سمت امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون (س) از مسیر بلوار هوشیار حرکت می کنند. 
وی گفت: منتظران حضرت مهدی موعود (عج ) با تجمع در صحن مقدس این امامزادگان از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی بهره خواهند برد.
صالحی یادآور شد که این مراسم با همکاری بنیاد مهدویت، سپاه، بسیج ، شهرداری کرج و هیئات مذهبی استان برگزار می شود. 
وی دیگر برنامه های این مراسم را برگزاری نمایشگاه تخصصی مهدویت با حضور کارشناسان مهدویت از بنیاد مهدویت قم، برگزاری ایستگاه های صلواتی، اهدای جوایزی به 12 نفر از دارندگان نام «مهدی»، اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتبی منتظران مهدی و برگزاری ایستگاه جمع آوری کمک به سیل زدگان می باشد. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در بخش دیگری از سخنانش گفت: خدمتگزاری امام زمان (عج) یعنی اینکه ببینیم خواسته مولایمان چیست و چه کاری می خواهد انجام دهد تا ما پیش قدم شویم.
وی بیان داشت: مهمترین نقشی که انتظار بر فرد منتظر دارد صلابت او در درستکاری است و آن که در انتظار ظهور مصلح به سر می برد باید خود صالح باشد. 

برچسب ها: اوقاف ، نیمه شعبان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار