سایت تولید داروی شهرک صنعتی بهارستان کرج با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۳۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 22 April 2019

این شرکت تولیدی دارو توانایی تولید سالانه ۶ میلیارد قرص و کپسول را دارد و مجهز به دستگاه‌های به روز دنیا است. داروهایی که در این سایت تولید می‌شود دارای کیفیت بالاتری از مشابه‌های تولیدی در جهان است.

داروهای که در این شرکت تولید می‌شوند شامل داروهای اعصاب، گوارشی، دیابت و غیره بوده که تحت لیسانس کشور تولید می‌شوند. با راه‌اندازی این سایت تولید دارو برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجادشده و این کارخانه سومین تولیدکننده دارو در کشور محسوب می‌شود.

نهاله نراقی مدیرعامل شرکت دارویی اکتوور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شرکت برای تولید داروی باکیفیت تلاش می‌کند، اظهار کرد: واحد صادرات این شرکت طی دو سال گذشته پایه‌گذاری شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه اواسط سال گذشته طی ۱۸ ماه بزرگ‌ترین سایت تولید داروهای سرطانی در کشور توسط این شرکت بهره‌برداری شده است، گفت: از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می‌خواهیم تا با همکاری هرچه بیشتر بتوانیم بازار داخلی را به دست گیریم.

نراقی با اعلام اینکه این شرکت دارویی در مساحتی بیش از ۳۰ هزار متر ساخته‌شده است، گفت: طی چهار سال گذشته تولید دارو این شرکت بسیار پیشرفت کرده است و بزرگ‌ترین افتخار ما کسب اعتماد کادر درمانی و بیماران است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح سایت جدید دارویی بیش از ۳۰۰ متخصص دارویی به‌کارگیری می‌شوند، گفت: داروهای هورمونی و سرطانی تولیدشده در این شرکت اعتماد بیش از ۵۰ درصد بیماران و پزشکان را به خود جلب کرده است، اقدامات این شرکت دارویی نشان می‌دهد تولید محصولات باکیفیت می‌توان علاوه برافزایش تولید اشتغال‌زایی نیز داشت.

مدیرعامل شرکت دارویی اکتوور توضیح داد: شفاف‌سازی و پاسخگویی مهم‌ترین اهداف این شرکت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار