رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: پرداخت خسارت ناشی از تصادفات رانندگی تا سقف 90 میلیون ریال توسط شرکت‌های بیمه بدون نیاز به کروکی میسر شده است.
کد خبر: ۷۳۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 24 April 2019

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: در تصادفات خسارتی، شرکت‌های بیمه‌گر وسایل نقلیه مسبب حادثه که در زمان وقوع تصادف دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر هستند و در صورتی که بین طرفین حادثه، اختلافی وجود نداشته باشد، موظفند خسارت وارده را تا سقف 90 میلیون ریال بدون نیاز به ترسیم کروکی پرداخت کنند.

سرهنگ شرق خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت جبران خسارت در اینگونه تصادفات، بدون نیاز به حضور پلیس، به شرکت بیمه‌گر وسیله مسبب حادثه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در تصادفاتی که میزان خسارت بیش از 90 میلیون ریال است و یا طرفین تصادف در خصوص مسبب حادثه اختلاف نظر دارند باید خودرو را به سمت گوشه خیابان هدایت کرد و مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و در بازدید از صحنه تصادف اقدامات لازم را به عمل آورند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان از رانندگان درخواست کرد در هنگام وقوع تصادف تا زمان حضور کارشناسان پلیس راهور در صحنه، سعه صدر و خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار