عنایت الله رحیمی: امروز دشمنان نظام یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشورمان آغاز کرده اند و تمام اقشار، گروه های جامعه و خانواده ها درگیر این جنگ هستند و فشارها و آسیب های آن را احساس می کنند.
کد خبر: ۷۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 25 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی ادامه داد: فرصت طلبانی که این شرایط را فرصت مناسبی برای تخریب دیگران دانسته اند تا بلکه بتوانند محبوبیتی در بین مردم کسب کنند بدانند که سخت در اشتباه هستند و در نظر مردم محبوب نخواهند شد.
وی بیان کرد: امروز دشمنان نظام یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشورمان آغاز کرده اند و تمام اقشار، گروه های جامعه و خانواده ها درگیر این جنگ هستند و فشارها و آسیب های آن را احساس می کنند.
استاندار فارس اظهار داشت: نحوه برخورد و عملکرد در شرایط عادی و زمان آرامش با شرایط اضطراری متفاوت است و زمانی که شرایط اضطراری است باید با از خود گذشتگی، تدوین راهکارهای جدید و متناسب با شرایط اقدام و عمل کنیم.
رحیمی گفت: باید پذیرفت که تصدی گری دولت بر همه امور مانع توسعه و پیشرفت می شود و مشارکت همگانی و حضور تمام اقشار جامعه است که می تواند تضمیمن کننده پیشرفت و توسعه باشد.
وی اضافه کرد: در سایه همدلی و همراهی گروه های مردمی، احزاب و تشکل ها، بخش خصوصی، جامعه مدنی و سازمان های مردم نهاد می توان به توسعه و پیشرفت جامعه و کشور امیدوار بود.
استاندار فارس، چابک سازی، شفاف سازی و اعتماد سازی را از جمله شروط گام برداشتن در جهت توسعه دانست و اظهار داشت: با در دستور کار قرار دادن این شروط و فراخواندن جامعه مدنی به مشارکت، حکمرانی شایسته و ایجاد رضایت مندی در مردم، اهداف تحقق خواهد یافت.

**مصوبات سفر به ارسنجان از طریق کارگروه دنبال می شود
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی مسایل و مشکلات ارسنجان در شورای اداری این شهرستان گفت: برای عملیاتی و اجرایی شدن این مصوبات، یک کارگروه فعال خواهد شد.
رحیمی افزود: تکمیل جاده ارسنجان - خرامه، تکمیل خط انتقال آب ارسنجان و تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان از جمله مواردی است که با جدیت دنبال خواهد شد.
استاندار فارس، همچنین از مردم، فعالان اقتصادی و اجتماعی شهرستان ارسنجان خواست که برای اجرای طرح های سرمایه گذاری، کسب تسهیلات و جذب سرمایه گذار پیگیری های لازم را داشته باشند و ظرفیت های بالقوه این شهرستان را فعال کنند.
شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار