فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان منزل خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 27 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان کرمانشاهی، تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: کاراگاهان آگاهی با انجام تحقیقات بسیار و استفاده از شگردهای پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سردار امان اللهی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 70 فقره سرقت منزل با همدستی 2 نفر دیگر در سطح شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کرد بخشی از اموال مسروقه توسط یکی از مالخران خریداری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده، مخفیگاه 2 همدست دیگر وی نیز شناسایی و کاراگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

وی همچنین از کشف چندین دستگاه تلویزیون و چند تخته فرش، تعدادی لب تاب و وسایل برقی، لوازم تزئینی منزل، تابلو فرش، مجسمه های برنز، مقداری پوشاک و ... از مخفیگاه متهمان خبر داد.

سردار امان اللهی یادآور شد: پس از دستگیری سارقان، فرد مالخر نیز در دام پلیس گرفتار و هر 4 نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به بازسازی محل های سرقت، از شناسایی مالباختگان و شکایات آن ها از اعضای باند خبر داد.

وی در پایان، پیشگیری از وقوع سرقت و کشف سرقت های انجام شده به همراه برخورد قاطعانه با سارقان را از جمله اولویت های پلیس استان کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار