رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: ما هیچ وقت گوشی‌های موبایل را به طور مستقیم از شرکت‌های سازنده خریداری و وارد نمی‌کردیم، این گوشی‌ها اکثراً از کشورهای حاشیه خلیج فارس به خصوص امارات وارد کشور می‌شد، پس ما مشکلی در واردات نخواهیم داشت.
کد خبر: ۷۳۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 28 April 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد مهدی غفوریان در خصوص احتمال خروج برندهای بزرگ تلفن همراه مانند ال جی، سامسونگ وهوآوی از کشور گفت: رفتن این برند ها از کشور  تاثیری در بازار تلفن همراه و قیمت‌ها نخواهد داشت.

وی افزود: البته در وهله اول هنوز مشخص نیست این شرکت‌ها قصد خروج صد در صدی از ایران را داشته باشند؛ اگر هم این اتفاق رخ دهد مشکلات ناشی از آن مربوط به پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در ادامه اظهار داشت: اگر هم مشکلی بابت خدمات پس از فروش این گوشی‌ها ایجاد شود شرکت‌های خدماتی داخل کشور به طور کامل این نیاز را رفع و مشکل را حل می‌کنند و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در پایان افزود: ملت و دولت همیشه نشان داده‌اند برای مشکلات راه حلی دارند و مطمئناً برای این اتفاق هم در صورت بروز راه حلی خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار